Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

děkuji za erudovaný článek. mám ve svém okolí rodinu, která udělala se dvěma chlapci neuvěřitelnou práci přesto, že ví, že jejich matka nedá nikdy souhlas k adopci, i když se o ně starat nechce. rodinná péče vykazuje výsledky a především nekončí plnoletostí dětí.

0 0
možnosti
KP

ODS tohle neřeší. Jenom hledá témata, ve kterých bude ve shodě s většinou. To je současná česká politika a hnědí ptáci v tom navíc nejsou sami. A tyto skupiny občanů ČR, po kterých se vozí, je už nezajímají vůbec. Je jich příliš málo, aby je jejich eventuální hlasy někam ve volbách posunuly

0 1
možnosti
Foto

Klausův článek je především o tom, že bylo loni biologickým rodičům odebráno přes 3 000 dětí, což je alarmující. Znám maminku, která si takovým peklem prošla. A sama jsem kdysi řešila atak sociálky, když otec mých dětí tlačil na střídavku.

Nejde o zodpovědné pěstouny, jichž si vážím. Jde o stále se zvyšující moc státu, který rozhoduje o lidech - jejich vzdělání, myšlení i výchově.

V tomto smyslu s Klausem souhlasím.

10 0
možnosti
KT

ale moc státu, který rozhoduje o myšlení, vzdělání a výchově se daleko lépe uplatňuje v ústavu, než v konkrétní rodině

0 0
možnosti
JL

Když jsem včera četla příspěvek Klause ml. dost mě to nadzvedlo. Výplod neinformovaného pisatele o něčem svědčí. Pod dopis p. Fialovi by jsem se podepsalaR^

2 3
možnosti
Foto

Ofšem až by sem se naučila česky.

3 1
možnosti
MD

Mozna by nebylo od veci venovat se podstatam zrodu a zdrojum vasich 'ohrozenych deti'. Kam a komu pak napsat dopis?

0 2
možnosti
JR

J86a83r39a 20R25a71n65k

10. 5. 2017 1:58

Snad Klausovi mladsimu....nei on ten pravy?

0 2
možnosti
RJ

No jen doufám, že pan profesor Fiala i Klaus Jr. vaše tklivé volání neoslyší. Dost bylo levičáckého sociálního inženýrství. Valachová, Marxová a spol. ven!!!

7 2
možnosti
Foto

Pane Radku Jaroši, levičácké sociální inženýrství se koná právě v ústavech, kde jsou děti vychovávány za zdmi ústavů, nemají možnost výběru škol, vysoké procento se v dospělosti stává závislými na dávkách a vysoké procento těch, kteří nežili v rodině, opět opouští své děti. Zkuste se zamyslet nad tím co píšu, nenechte se požrat svou fobií s žen, děkuju. V

10 2
možnosti
Foto

Lži a nehoráznosti, které z toho plete Klaus ml. je úroveň těch největších populistů jak je známe z okolní Evropy. Připadá mi ale, že Fiala je v ODS slabý na křídlo politiků, kteří neustále baží po starém Klausovi a vzpomínají jak se měli za jeho vlády dobře. Klaus je ale synem svého otce, arogance, přehnané sebevědomí a zneužití i sprosté lži pro vlastní posílení. To je jim podle všeho geneticky dané.

Paní Tobiášová Vám děkuji za jasné argumenty a přeji jen úspěchy ve vaší práci a osobním životě. Samozřejmě karma.

8 8
možnosti
Foto

to nevím, protože psát něco takového mě opravdu netěší. Jinak děkuju.

1 0
možnosti
ZB

Karma.I já bych se rád podepsal pod Váš dopis a připojil bych poznámku,že populistické žvásty Klause ml. a to nejen v tomto případě, připravily ODS o jednoho voliče a to jistě nebudu sám.To bych rovnou mohl volit brněnskou náckovskou skupinu "Síla a svoboda",kterou Klaus ml. tak laskavě podporuje....

5 7
možnosti
Foto

Možná se mýlím, ale zdá se mi, že autorka je hmotně zainteresovaná.

Pokud se pletu, tak se předem omlouvám.

4 8
možnosti
VK

No a pokud je a pokud tvrdí pravdu, co s tím? I v tomto případě platí Vaše omluva?

2 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....