Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J30i14ř72í 89N61o42s82e79k

17. 12. 2016 17:29

Jen doufám, že pokud se děti nevrátí k biologické rodině (a vypadá to, že ne), tak skončí v trvalé pěstounské péči, protože potloukání se mezi dočasnými pěstouny by je nakonec zničilo. Krásně ukazujete, jak moc jim prospívá jistota a zázemí. Děkuji a doufám, že najdou stálý domov.

2 0
možnosti
Foto

U nás nelze umístit dítě z jedné přechodné rodiny do druhé. Pokud se nenajde definitivní rodina, soud vydává rozhodnutí o umístění do ústavu - a nebo se z přechodných stávají dlouhodobí ( tato varianta je mnohem častější než ústav).

0 0
možnosti
Foto

R^karma a přání hezkých svátků-s dětmi a pro děti jsou vánoce nejkrásnější;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....