Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A já to ani nedočetl.Nějak jsem se na chvilku zarazil na těch chodidlech a svazování žen,což mě spolehlivě vzruší oboje:-),nicméně jsem pak nepochopil následný odskok k touhám po dítěti,což je vlastnější imho ženám a dále naimplantováný údaj o pedofilii a nějaké normálnosti,což je samozřejmě dosti realitvní pojem ,proměnlivý v čase a společnosti.

Asi jsem to nepochopil,bo nejsem dobrý čtenář...

0 0
možnosti

Výborný článek. Ovšem za úpravu byste nejspíš chytla kouli... ;-D

Ale vážně. Váš názor mi přijde vyvážený. Homosexualita obecně vyvolává v některých lidech opovržení, dost jsem se o tom přesvědčil nejen já v diskuzích za posledních 5 dní. Sám jsem si na svou osobu přečetl dost urážek a pomluv, možná horších, než jaké se píšou u těch největších kriminálníků, které bohužel nemohu dokázat a ani jim zabránit. Paní Nytrová i někteří další si stále a bezdůvodně myslí, že povolení manželství a adopcí homosexuálními páry povede k úpadku morálky a zániku civilizace. Opírají se přitom mnohdy o nepodložená fakta a vymýšlejí fantasmagorické spekulace o tom, co bude následovat. Není pochyb o tom, že i homosexuálové se dopouštějí trestných činů na dětech. Při této argumentaci se však zapomíná na to, jakých činů se na dětech dopouštějí heterosexuálové.

Takže ještě jednou děkuji za objektivní náhled. Chtělo by to, aby si toho všimlo víc lidí.

Byl bych ovšem rád, kdyby se lidé přestali rozlišovat podle sexuální orientace.

5 0
možnosti

J23a87r20a 50R53a55n67k

18. 7. 2016 22:07

Souhlas, Bronislave - cetla jsem ty diskuse a proto mne udivuje v autorcine clanku "v našem státě jsme hodně tolerantní, za homosexualitu se nezavírá" - chybelo mi tam slovicko "uz", protze jsem se te tolerance v diskusi moc nedockala, ale ziji v kosmopoliticke zemi a travila jsem weekend v ceske spolecnosti na kanadskem ostrove a jeden naprosto hetero par ma dceru, ktera zije s kolegyni a maji jiz druhe decko, prarodice jsou nadeseni a dlouho se vzdelavali, protoze to tam doma nikdo nemohl pochopit a litovali je.

0 0
možnosti

P27e69t78r 47B87u75r25i65a42n

18. 7. 2016 14:44

Paní Tobiášová,

Vy nejste ani hezká, ani chytrá, jak o sobě ve svém příspěvku prohlašujete. Spíše mám pocit, že jste tento svůj "příspěvek" psala "pod vlivem". Nejen že jsou v něm hrubé gramatické chyby, ale především věcně je úplně nesmyslný.

Uvádíte např., že 28% pedofilů jsou homosexuálové. Vzhledem k tomu, že procento homosexuálů v populaci je 2-3% , je pedofilie v homosexuální populaci 8 až 10 krát častější, než v populaci heterosexuální. A takto bych mohl v demonstraci nesmyslů ve Vašem "příspěvku" pokračovat.

Jestli jste opravdu vdaná a máte děti ( o čemž docela pochybuji), tak Vaše nejbližší lituji.

0 6
možnosti
Foto

Pěkně se to četlo, jen s jedním nesouhlasím. V naší fotbalové lize jsou také šikovní kluci a to nejen svým fotbalovým uměním. :-)

Jsem v letech, kdy se ráda ohlížím po lidech a řeknu si, to je borec, nebo to je kus ženské.

Toto není otázka sexuální orientace, ale přijímání darů všedního dne, ke kterým patří krása, sympatie, pěkné vystupování, slušivý ohoz a vyzařování dobré pohody z lidí které míjíme.:-)

3 0
možnosti

R72a29d77i82m 70Z39e71h33e14r

18. 7. 2016 13:48

Pro to rozhárané formátování jsem to nedočetl.

0 0
možnosti

P36e22t85r 35N89o40v78á91k

18. 7. 2016 13:14

Ach jo, opět a neustále to samé... PŘED INTERPUNKČNÍMI ZNAMÉNKY (? ! atd) SE TEČKA NEDĚLÁ!!! Vypadá to hrozně a hrozné to je :-P

0 0
možnosti

Myslíte MEZERA. Ale ano, nedělá.

2 0
možnosti

Marcelo, krasne a vystizne. Ale na te spartakiade, tam se urcite dalo chytnout veci... :D

2 0
možnosti

tradicni rodina: lidi, co se maj radi, pomahaj si, bojej se jeden o druhyho, delaj si fajn zivot. a je fakt burt, jaky pohlavi se tou rodinou prolinaj

diky za clanek

2 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....