Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám málo íček, tak lezu sem. Zkuste znovu: BartyzalovaV@seznam.cz nebo volejte 605258207.

0 0
možnosti
Foto

Paní Tobiášová, přečetla jsem si článek - a udivilo mě, že jste si v něm dovolila manipulovat se jmény známých osobností, jako V. Klaus mladší... Bylo to ze zlomyslnosti, nebo jen z hlouposti a neomalenosti? Nedivila bych se, kdyby Vás V.K. žaloval, určitě by se ho to dotknout. Jste schopna se vžít do jeho pocitů? A také se trochu divím, že admin nezasáhl. Článek je podle mne velmi necitlivý vůči postiženým lidem. S inkluzí také nesouhlasím, ale způsob, jak jste problém pojednala je nevhodný... Rv

1 0
možnosti
Foto

Oprava: Kdyby ho četl, určitě se by ho to muselo dotknout... Díky.

0 0
možnosti

Jelikož taky občas píšu a k tomu všemu jsem ještě pěstounka, vím jak je těžké najít správná slova k vyjádření toho co nás znepokojuje. Občas to trochu přepískneme, ale kdo ne že? Asi Vám neuniklo, že se v posledních letech pěstounská péče otřásá v základech. Dětem je přece lépe pod dohledem odborníků a v péči terapeutů, což zajistí lépe než náhradní rodina, právě ústavní péče. Teď by se odborníci zlobili, ústavy přece nejsou, jedná se o dětská centra! Tak jako tak se moc dětí do rodin nedostane a bude ještě hůř. I já považuji tento článek za nepovedený. Dobrá myšlenka zanikla v nesprávně zvoleném pozadí. Někdo tu psal, že kdyby se jednalo o dvojčata od Nováků, která dostala rozdílné šance pro svůj vývoj, bylo vše v pořádku. To přijaté a milované s posilovaným sebevědomím by dopadlo lépe než to, které bylo po mnoho let odmítané a ponižované. O to tady jde. To je pro mě podstatné. Mladého Klause bych do toho nemontovala, ale když už stalo můžeme doufat, že ho třeba téma osloví a udělá něco proto, aby šanci na život v rodině, ať už vlastní nebo náhradní, dostaly i ty postižené děti pro které je dle odborníků ústav tím nejlepším řešením a víte proč? Protože by kvůli péči o ně, pěstouni nemohli zahrnovat svou nekonečnou pozorností ty děti, které postižené nejsou a jak by k tomu pak ti chudáci přišli! Mladý Klaus má občas dobrý tah na branku. Jeho článek, který zajímavým způsobem odsoudil inkluzi ve školství ten se mu fakt povedl. třeba tady zaboduje taky :-)

1 0
možnosti
Foto

Pokud jsi chtěla provokovat, pak se Ti to povedlo :)

1 0
možnosti

Vy dětem říkáte kryplíček? a nepovedené zboží, pro srovnání třeba s povedeným zbožím? a to jste placena z peněz daňových poplatníků, absolventka všech těch školení a výuky k pečovatelské službě? Něco tak psychopatického jako Vy může projít tím výběrem? Než výchova od tohoto, to snad pro každé dítě, kryplíčka i to povedené případně nepovedené zboží, musí být každý dětský domov rájem.

2 1
možnosti

Nikdy mě nepřestane fascinovat, ta drzost stavět se do pozice "odborníka" a někoho diagnostikovat.

A ta druhá část, to je teda síla....

0 0
možnosti

P.Svobodová nechtěla byste si odpočinout? Jste evidentně frustrovaná...

Ty vaše věčné osobní útoky a hodnocení oponentů, jsou opravdu výživné.

Doufám, že mnoho lidí, vidí jaká jste manipulativní a demagogická lhářka.....

1 2
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 2
možnosti
Foto

J15a83n96a 42M32a20j46o71v82á

12. 4. 2016 21:27

Hysterická diskutérka pod zcestným článkem.

Pozoruhodná kombinace.

Máte na to práskání nějaký formulář?Rv

4 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 1
možnosti
Foto

Děkuji za Vaši reakci. Je fajn, že se babička nedala. A je fajn, že máte takové příbuzné.Vy si prostě řekněte, že jsem prostě pitomá nebo nešťastná, to jak chcete. Pokud máte pochybnosti o mé práci ( a poznáte to podle tohoto článku), konejte. Jinak - sama jste ve svém komentu nazvala svou tetu mrzákem, myslím, že to není zrovna košer...

1 1
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....