Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Stát by se o tyto problémy neměl starat.

0 0
možnosti
Foto

chlape vy jste neskutečnej. Předpokládám, že chodíte po chodníku a jezdíte po silnici a že jste vychodil nějakou státní školu. Taky předpokládám, že když jste nemocný, jdete k doktorovi. Já jsem celkem v pohodě s tím, že žiju ve státě, vy se odstěhujte na území nikoho kde vám nikdo nebude do ničeho mluvit a kde se postaráte sám o sebe a budete taky spokojenej:-). Vím, že podle vás mají slabí zahynout, ale podle mě ne.

0 0
možnosti
Foto

H25a74n15a 44V36l81k82o40v32á

26. 1. 2016 20:26

R^Paní Tobiášová dávám karmu a v nejbližších dnech se nejspíš zapojím do diskuse.

Chci jen uvést, že nejsem pěstoun, mám 2 vlastní děti a ty mi stačí, ve své práci se však často setkávám s dětmi z DD i ze sociálně slabých rodin.

1 0
možnosti