Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

S tou paní mám společné vstávání. Tečka. S vámi skoro všechno :-))). Taky je Bety Mac Donald vaš bible? :-)

0 0
možnosti
KT

Zbytečnosti neřeším, zato jsem šťastná a spokojená.

0 0
možnosti
Foto

Marcelo, přeji štěstí a pohodu!!

2 0
možnosti
Foto

Nežije ta paní X náhodou ve Stepfordu? ;-)

2 0
možnosti
Foto

to byl ale strašidelný film ..;-)

0 0
možnosti

Nějak jsem nepochopila, co reklamujete?:-) Dyť jste v podstatě úplně normální!;-D A hlavně je jasné, že žijete!.....Safriš, co mi ta Vaše kuchyně při pečení připomíná. Takové jakokdyž útulné zázemí, že?:-)

3 0
možnosti
Foto

já se tak snažím udržet pořádek a ono houby, nejde to a nejde :-)

1 0
možnosti
JN

J94o12s15e46f 30N72o67v47á67k

21. 1. 2016 17:25

Pak se osprchuje a natře své dokonalé tělo bio olejem. Na obličej nanese krém, podkladovou bázi, provede kontůrink obličeje, upraví si obočí, zvýrazní tvářenkou lícní kosti a nanese rtěnku.

Tohle zadna zenska nemuze zvladnout za 10 minut co popisujete - ani ta Vasutova manzelka ne. Ale chapu, ze asi o tohle v blogu slo.

0 0
možnosti
BK

Naopak jste Ú-Ž-A-S-N-Á , úplně stejná jako já.;-D

0 0
možnosti
Foto

tak jo, jsme všechny úžasné;-). To by byl název časáku a v tom my po ránu, nevyžehlené koše a bavlněné bombarďáky;-)

0 0
možnosti
ZS

R^:-)Marcel, já si myslím, že to nebude tak žhavý... a na běhání si kup hezký oblečky a hned si budeš připadat, že vypadáš jako běžkyně. Alespoň já to tak mám. Kupuju si pořád nový a nový hadry a ono je to pořád stejný a stejný ;-)

0 0
možnosti
Foto

koupím. Jen co se do nějakých vejdu;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)Jak je mi to povědomé? Nejsme sestry;-D?

0 0
možnosti
Foto

Vypadá to, že nás sester je spousta ;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS