Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Marcelo, držím palce, ať to vyjde a ať to stihneš...;-)

0 0
možnosti

Já si tedy k Vašemu manželovi nelehnu ... ale výzvu jste vymyslela krásnou ... Těším se na vyhodnocení .-)

R^

1 0
možnosti
Foto

Já bych se přidala, ale nebude hloupé, když se v tom kině budu líbat s vámi? ;-)

Pěkně jsi to napsala!

0 0
možnosti
Foto

Hele, já se nebráním ničemu :-) ale můj muž je tak trochu konzerva ..;-)

2 0
možnosti
Foto

Hezky se to čte, ale já už se nějak naučil, že čím víc si toho takhle naplánuji tím míň toho splním. A tak mi pro letošek bude stačit když se konečně po letech plánování letos dostanu na pražský baseballový týden. A když bude trochu víc peněz tak si pořídím plátno a projektor a zařídím si své soukromé letní lesní kino.

0 0
možnosti
Foto

a já když nemám plán tak nedělám nic, jsem ve své podstatě strašně líná ...

0 0
možnosti
Foto

Obdivuji vaši energii a optimismus (jak asi musí vypadat "plný účet", když tohle všechno zvládnete s "prázdným"? ... já bych finančně skončil u toho letního kina ... ovšem na hvězdy tu a tam kouknu a ženu také občas políbím: zatím se za to neplatí).

0 0
možnosti
Foto

já předpokládám, že do kina budu pozvána :-)

0 0
možnosti

Moc dobře děláte. A článek tohoto střihu by na blogu měl být povinně každý den večer, abychom se těšili na zítřek.:-)

2 0
možnosti
Foto

já si ho taky budu číst, abych věděla, co ještě chci stihnout :-), děkuju

0 0
možnosti
Foto

Skvělý plán! Jen abyste to všechno stihla. Držím palce!

2 0
možnosti

Krásné, Marcel, přidávám se k Vaší výzvě. Jen si dovolím tu jedinečnost uchopit po svém. Užíváme si jedinečných chvil s naším miminkem a dvěma dospěláčky (tady jsou jedinečné chvíle, které ještě chtějí trávit s námi), takže mám o sílu motivů víc, proč marmeládovat, kytičkovat a naplno prožívat těch chvil, kdy nám s manželem budou síly stačit na společné ulehnutí do trávy:-). Kásné léto vinšujuR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....