Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marcelo, určitě souhlasím s tím, že rodina se má podporovat. Práce odborně vyškoleného pracovníka, je- li to třeba, finanční pomoc, pokud mají rodiče zájem o dítě, dělala bych psí kusy, jen abych je podržela.

Jak se ale díváte na fakt, že rodiče, kteří opakovaně selhali, dostávají opět a znovu další šance, často na úkor dětí? Děti opakovaně končí v zařízeních, popřípadě ještě hůř, když bio rodiče svou úlohu nezvládli. Tu přestali abstinovat, tu si opět začali žít volným životem a děti zanechávali bez péče a dozoru... Takové případy jsou, a já se přiznám, že mi to hodně vadí. Spíš než dlouhodobá opora je v těchto případech na místě bavit takové rodiče rodičovských práv a děti umisťovat do adopce nebo do dlouhodobé PP.

0 0
možnosti
Foto

NO jasně - A někdy prostě nepomůže nic. Je nutné vyškolit soudce aby rozhodnout, kdy je na místě dítě odebrat - nesmí se bát a zároveň se nesmí unáhlit ...

0 0
možnosti
AAP

Dobrý den paní Marcelo, maličko nechápu, proč máte stále na profilové fotografii v ruce fotoaparát. Za celé Vaše působení na blog.iDNES.cz jste zveřejnila pouze jeden jediný fotoblog. 

Děkuji za odpověď. Přeji Vám pěkný prodloužený víkend :-)

0 1
možnosti
Foto

NO,pokud si pamatuju, byla jsem i v desítce nej fotografů..:-). Ale ne, máte pravdu - fotila jsem se tenkrát sama a vylezlo z toho toto...jakmile budu mít chvilku, tu starou fotku vyměním za novou, slibuju...

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....