Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pěstounská péče,a to i přechodná v naší zemi má kořeny. Bohužel po roce 1948 ji zrušili komunisté! Takže se nic z ciziny netahá. Jen se vracíme k podstatě - děti nepatří do ústavu,ale do rodin. A samozřejmě, v jisté formě, vždy budou existovat jak říkáte nové jiné ústavy. Např.pro maminky,které se neumějí,ale chtějí o své děti starat.

A pokud paní poslankyně nemá či nechce mít informace o historii pěstounské péče - pevně doufám,že naše historie nezačíná 1948 - tak se ptám,jak se může vyjadřovat se k dané problematice

1 0
možnosti

Paní poslankyně Chalánková vidí zásadní problémy, které vznikají přechodným pěstounstvím. Čelí jim stejně jako Vy, která vidíte potíže malých osamělých dětí, které zůstaly samy. Hloupost je usilovat prosadit své poznání o nějaké báji juvenilní justice - nebo přidat se k pokrokové politice výchovy přehazováním dětí z rodiny do rodiny? Jsem pro stálé pěstouny. Přeji Vám, abyste našla správné naplnění Vašeho povolání - ať platí zákon starý či nový.

2 2
možnosti

Dlouhodová pěstounská péče je potřebná a nikdo její důležitost nezpochybňuje. Kde ale budou děti vhodné pro adopci? V ústavu? To skutečně chcete? Já tedy rozhodně ne.

2 0
možnosti
Foto

Díky a zdravím...ani nevím ( nevíme) jestli má smysl proti takové sebrance bojovat.

3 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....