Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky jsme uvažovaly o prechodnem pestounství. Bohužel to nevyšlo. Máme dvě děti svoje, ale dle státu nejsme správní rodiče....

Je to škoda, moc jsme o to stali.

Držím pěsti a přeju vše nejlepší do budoucna :-)

0 0
možnosti

R^Karma!

Marcelo, při čtení jsem měla husí kůži...

0 0
možnosti
Foto

ŠŤastný chlapeček, kéž by to se všemi podobnými dětmi tak krásně dopadlo!V

0 0
možnosti
Foto

Tak to tedy celkem jistě nejsem, věřte mi. Jsem ráda, že se něco v našem státě podařilo - zas tak moc toho není, ale možnost pomáhat tímto způsobem opravdu funguje. Je spousta takových, co dělají to co já, jen o tom nepíšou. Děkuju.

0 0
možnosti
Foto

Tak tím jsi mi udělala strašnou radost! Stojí to za to! V

0 0
možnosti
Foto

Co ty, ale co my!!! Nejoblíbenější video máme s Hrozinkou, jak v devíti měsících začala běhat. A nebrečí, ona vůbec nebrečí. Nejspíš se vyřvala u nás na celý život;-).

1 0
možnosti
Foto

Také já jsem tu, Marcelko, karmova!R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....