Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsi prostě ŽENA, který si vážím...

0 0
možnosti
Foto

8-o. Neblbni a doufám, že se ještě někdy uvidíme.

0 0
možnosti
Foto

Také tady jsem, Marcelko, karmoval! Já se nezdám, co?R^R^

0 0
možnosti
ZS

R^Jste prostě úžasní, všichni!:-)

0 0
možnosti
Foto

Knížku ještě nemám, ale jakmile na ní narazím, koupím ji a pak ...konečně...se pořádně rozběhnu;-).

0 0
možnosti
JV

Ani netušíte, jak Vám Vaši "práci" závidím. Jen to loučení by pro mne bylo asi moc těžké.

Máte můj obrovský obdiv.

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, jsou dny, kdy si taky závidím...A pak dny, kdy pochybuju, zda to co dělám, k něčemu je.

0 0
možnosti
Foto

R^Zdravím Kecalku i Náfuku, ať se jim v životě daří!

1 0
možnosti
Foto

R^nedokázala bych to, co Ty:-)

1 0
možnosti
Foto

No, já zas byla srab na to, abych potřetí rodila;-).

1 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....