Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠH

Dobrý večer,

V první řaděděkuji za připomenutí zpravodaje a složenky FOD. Kvůli nemoci jsem je opoměla.

Paní Vodičkovábohužel skutečně pro většinu z nás z nepochopitelných důvodů odmítázměnu na dd rodinného typu. Ovšem nenašla jsem Vámi uváděné lži.

Zpravodaj mámpřed sebou a čtu v něm, že odměna přechodného pěstouna je 20.000hrubého.Což je totožné s Vaším tvrzením. Dále uvádí +4.000 za každé další dítě.Toto je také pravda. Pouze stejně jako Vy neuvádí, že se v takovém případějedná o dítě svěřené do dlouhodobé PP, ať už záměrně, nebo omylem, od Vás obouse jedná o zavádějící informaci. A bohužel tuto zavádějící informaci sdělují isami úřady.

Co si týče dávkyv mateřství, i na tu má přechodný pěstoun nárok – a také ji mnoho pěstounůvyužívá – při přijetí prvního dítěte, pokud byli před zařazením do evidence(případně v souběhu) řádně zaměstnáni nebo si dopláceli jako OSVČnemocenskou. Tuto „drobnost“ opět neuvádíte ani jedna. Navíc mnoho přechodnýchpěstounů pobírá při péči o miminka a batolata také rodičovský příspěvek, kterýale ze zákona náleží pouze při trvalé péči. Samozřejmě jde v první řadě ochybu úředníků, kteří jako první tuto dávku omylem vyplatili a na základějejichž vzoru vyplácení pokračovalo a pokračuje. Ale jak se správně říká – neznalostzákona neomlouvá. Na druhé straně ale velmi chybí příspěvěk při převzetídítěte.

Dále odměnapěstouna, který zrovna nemá dítě v péči je ve zpravodaji 20.000, což jeopět pravdivá informace.

Píšete, že pauzamezi dětmi bývá max. Pár týdnů. Tak jaktože jsou pěstouni, kteří nemají dítě v péčii měsíce? A dokonce jsou pěstouni, kteří za víc jak 8měsíců neměli v péči žádnédítě? A ne všichni pěstouni jsou jako Vy ochotni skutečně přijmou děti různéhověku. Pravdou je, že naprostá většina pěstounů má v péči pouze miminka abatolata. Snad je to do budoucna opravdu změní.

0 0
možnosti
JT

Dobrý večer, za 1,5roku PPPD, jsme měli 4 miminka. Pauzu mezi dětmi jsme měli v řádu dní. Pokud se povede předání ještě letos   , budeme mít za rok 2014 cca 3 týdny "volna" bez dítka. Neslyšela jsem , že by pěstouni čekali měsíce na děti, je nás málo- dětiček hodně.

Nevím co je špatného , chtít se specializovat na určitý věk. Jako zdr.sestra si také vyberu odd. kde chci pracovat.

P. Vodičková v Hydeparku, říkala, že pěstouni to dělají pro peníze  ( 20000 ), ale tety v  Klokánku ,( mají 16000 za 2 týdny v měsíci ) to dělají rády .Řekla bych , že mluví velmi nefér .

1 0
možnosti
OP

Vloni jsem podobný dopis obdržela a fascinovalo mě že jako "dárek" v něm bylo přiloženo několik pohlednic. Napsala jsem jim, že peníze za pohlednice mohly posloužit dětem, že o žádné dárky nestojím. Plně souhlasím, že nejlepší pomoc je adresná. R^

1 0
možnosti
PR

Paní Ondrová zřejmě neví, o čem píše. Nevím, z čeho pramení její nedůvěra.  O případech, kdy se děti od pěstounů vrací zpět do ústavního zařízení nevím. Je to lež. Máme sedmé dítě v přechodné pěstounské péči. Fungujeme jako pohotovostní jednotka ve dne v noci, Když zavolali z Chebu, sedli jsem do auta, jeli přes půl republiky a převzali dítě, aby nemuselo do ústavu. Pak čekáme na právní vyřízení adopce a spolupracujeme s budoucími rodiči a jsme jim nápomocni k převzetí dítěte. Žádný ústav tuto práci a individuální péči nenahradí.

5 0
možnosti
JO

Víc důvěřuji zařízením typu Klokánků než placeným pěstounům na přechodnou dobu. 

Popravdě mi to dočasné pěstounství pro děti nepřipadá jako super nápad. U dočasného pěstouna jsou děti nějakou dobu, pak se vrací k rodičům nebo jdou k jiným pěstounům nebo následuje adopce nebo ústavní zařízení a to se u těch dětí může střídat a několikrát opakovat.  

Docela mi stačí to, co se děje v Norsku, tam se z pěstounství postupně stal dobře placený byznys, kde už nejde o to, snažit se dítě umístit pokud možno do jeho rodiny (tety, prarodiče), ale naopak zajistit co nejdelší pobyt dětí u pěstounů.

1 4
možnosti
JF

J98a60n 43F80r27o14l29í84k

8. 12. 2014 16:44

I tady se jedná jen o byznys. Bývalá komunistická prokurátorka Vodičková ví své.

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....