Diskuse

Mlha a slzy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marci jste úžasná. Držte se.R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

R^ "... jsi krásná, nejkrásnější!" ...to je to, oč tu běží! Každé dítě potřebuje mít někoho, kdo je pro něj nejkrásnější...

0 0
možnosti
Foto

Ach, Tygřík...měla sem chuť ti ho nevrátit, byl tak zranitelnej a hoden lásky, že bych ho -být tebou-nedokázala už nikomu dát. Ale tvoje láska k dětem je tak bezpodmínečná, že já bych si ho nezasloužila...byl ve správných rukách. Chápu, že pláčeš, a chápu proč...Posílám co nejvíc sil na holky, a další děti, co tvou nekonečnou lásku potřebujou a moc ti přeju, aby tě tvá láska neopouštěla...a ať tě neopouští žádný z důvodů, pro které to děláš, protože to děláš dobře. Strašně moc si tě vážím.R^

1 0
možnosti
Foto

O vážení mi nemluv ..;-D. Ten malej je neskutečnej, byla jsem s ním na očkování - chechtal se na mě, doktorka píchla, on se zamračil, zařval bé a hned se rozhodl, že bude lepší zase se usmívat. Ještě že ho máme;-). Když si představím, že za ním pojedu na návštěvu a že si ho můžu olíbat, tak je hned nějak líp. Už máme předaná tři miminka a všechny se mají úplně skvěle...to je dokonalej pocit.

0 0
možnosti

Je to dost drsné. Co to s Vaší psychikou udělá za 10 let?

0 0
možnosti
Foto

Marcelo, byl jsem tu a četl a dávám karmu, nic jiného také málem neumím, a přeji KLIKU v životě!R^

0 0
možnosti

R^... Marcelo, gratuluju k těm kilům dolů, vydrž;-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, to tedy nevím. Od zítra vozím holky autobusem do školy a mám v plánu nazpátek chodit pěšky ( běhat;-)), ale časově mi to vychází, že se doma vydýchám a pojedu pro ně zpátky. Čekám, kdy mě přejdou chutě na housku s máslem, řízek se salátem a čokoládový dortík se šlehačkou a hlavně na víno, to mi chybí strašně. Ale pan doktor tvrdí, že to přijde;-D

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem si před lety tuhle šlachu při sportu urval od paty a docela mne v ten moment překvapilo, že se to zvukově v ten moment projeví jako šlehnutí bičem, po kterém se všichni nejbližší ohlédnou. Pak mne překvapilo, jak se ta šlacha narolovala pod kolenní jamku a utvořila tam hrču :) A poslední šok byl, že noha bez ní fakt nechtěla dole fungovat a prvních pět minut jsem necítil vůbec žádnou bolest...ta mne přišpendlila k lavičce až o mnoho minut později :))

Tak že manželovi držím pěsti a vzkazuju, ať neposlouchá tak doslova opatrné rehabilitační doktory a řídí se vlastním prahem bolesti při roztahování a rozcvičování, což je nejlepší cesta dostat se z tohoto zranění bez následků :) Mohu přidat i mnoho dalších osobních zkušeností případně ...včetně neinvazivního rozstřelování nevhodných srůstů pod kůží pomocí zvukového rázu apod :)

0 0
možnosti

Napsala jste to krásně, ale probůh - ACHYLOVKU?

Víte, ono je velké rizoto, používat cizí termity, pokud v tom člověk není naprosto suterénní... ;-D

1 0
možnosti

Taky jsem přemýšlela, kde se mezi řemeslníky vzali vodáci ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS