Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

U nas je to velmi podobne, dlouho si necham vsechny ty jeho pripominky libit. Napriklad system vetrani nebo kde se v ktere mistnosti sviti, regulace topeni.... ach, take ty talirky pod jidlem, neexistuje si vzit rohlik jen tak do ruky :-)...... No a kdyz toho mam tak jednou za tri mesice prave plne zuby, upozornim ho, ze komanduje se slovy: "Zij a nechej zit!" On se tvari prekvapene, ale uzna to, ze tzv. buzeruje a chvili si da pohov.... Takovy kolobeh zivota!!!

0 0
možnosti

...já to nevzdávám, co se týče "výchovy" mého muže..je to k ničemu, absolutně k ničemu, ale aspoň vařit a vyžehlit si prádlo ( 1x za rok;-D) se naučil...on se u mě o nic nesnaží, protože ví, že pak nebude mít dlouho sex...;-D bezva blog! ;-)

0 0
možnosti
Foto

On to jednou dá...už i colu si schováváš :))

0 0
možnosti
MS

"Řezat ! Řezat tu havěť !" ....  mudroval Bobš na Pondělí velikonoční. :-)

0 0
možnosti
DM

:D ... nejste náhodou Blíženec ? :D  (držte se a odolávejte a buďte ráda sama sebou :D)

0 0
možnosti
Foto

Ne, jsem štírka ... děkuju za návštěvu.

0 0
možnosti
II

Nemáte doma trošku prohozené role? Většinou to bývá naopak ;-D

No, snad vám to vydrží. Váš choť je nejspíš to, čemu se říká pedant. S pedanty není lehký život. Tak hodně trpělivosti.

0 0
možnosti
Foto

Jakože role ženy je buzerovat druhé?;-D.

0 0
možnosti
PK

No nevím, já to teda znám jinak: Žena před svatbou doufá, že si po svatbě muže převychová. Muž před svatbou doufá, že žena po svatbě zůstane stejná. :-)

0 0
možnosti
Foto

Dlouhý bič a malý dvůr. ;-D;-D

0 0
možnosti
MP

Zato vy jste altruistická světice a rozhodně a nikdy jej nebuzerujete za píp... a  nikdy a vničem jste se ho nesnažila převychovat. No a teď tu o perníkové chaloupce.

0 0
možnosti
Foto

No, jsem citlivá, rozhodně ne světice a nebuzeruju, můj muž je totiž dokonalý -  koneckonců, vybrala jsem si ho. Jak to máte Vy? Tepe Vás ta Vaše hodně?;-D

1 0
možnosti
Foto

Popsané partnerské šprýmy patří ke koření vztahu, přece ;-D...Myslím, že to nevzdá, páč ho to škádlení baví...

1 0
možnosti
FS

Bývá velice tenká hranice mezi baví a se... irituje. To byste ve svém věku už mohla vědět. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....