Diskuse

Nepiš o sexu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak já přiznávám, že mě baví vaše články o pěstounství, ale ty o sexu nebo pečení moc ne. Víte, vy vycházíte z toho (nebo aspoň já to tak čtu), že ten, kdo o sexu nepíše a nečte, tak ho nemá rád, je prudérní atp. Ale co když existují lidé, kteří mají sex rádi a přesto nestojí o to, aby jim,obrazně řečeno, někdo koukal pod peřinu a sami též nemají potřebu ostatním pod peřinu koukat? Není kouzlo sexu právě v tom, že to je záležitost intimní? Proč by měl někdo jiný, než vy a manžel, vědět, jak jeho tělo reaguje na váš hlas?

7 0
možnosti
Foto

Čtete to špatně.;-). Vůbec si nemyslím, že ten kdo nepíše o sexu, tak sex nemá rád. Já píšu ráda o všem možném, stejně jako ráda o všem množném čtu. A sex k tomu patří.

0 0
možnosti
Foto

Paní Marcelo, Vy nemusíte o sexu psát, Vám do kouká z očí;-D. Hezký den přejiV

0 0
možnosti
Foto

Psát o sexu? Klidně, ale s Mírou;-D

1 0
možnosti

Myslím, že každý bloger může napsat úplně cokoliv. Ale zrovna tak může cokoliv napsat i diskutér (tedy nesouhlas, názor apod). A obě tyto skupiny musí nést určitou zodpovědnost za to, co napíšou - vše může mít nějaké dopady v reálném životě.

5 0
možnosti

Váš muž má  štěstí .

0 0
možnosti
Foto

Neustále mu to připomínám;-).

0 0
možnosti
Foto

Nepíšete o sexu, ale o pocitech ;-D A muž všeználek? Věřím, že jich po světě chodí mnohdy až moc...potom však sami sedí večer na chatě a tají se sami sebe: "Mám já tohle zapotřebí?"

3 0
možnosti
Foto

Marcelo, jsme na stejné vlně, i co se týká čokolády i toho ostatního - a to jsem muž, a k tomu ještě neslušně UŽ zralý. Bojím se jen větru, který by mě srazil k zemi. HEZKÉ ŽITÍ!;-DR^V

2 0
možnosti
Foto

Hezky jste to napsala. A mohu vás uklidnit, jsem starší, než vy, mám to stejné, jen nemám potřebu, ani odvahu, svěřovat se s tím na blogu. Kdybych tu odvahu napsat přímo o sobě něco podobného našla, určitě bych to nedokázala lépe. Radilové, co vědí všechno nejlíp, tu budou pořád. Asi mu šlo o rozhovor vedený v trošku jiném duchu, než prezentoval. Možná si chtěl vyzkoušet, nakolik fabulujete...;-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuju Vám za reakci, potěšila mě.

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....