Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

a zase jsem u toho nebyl:-)R^

0 0
možnosti

Mojí máti trvalo dostat se na úroveň babiččiných buchet bratru dvacet let. Proto jsem začala brzo a doufám, že mi bude stačit nějakých patnáct;-D

0 0
možnosti

Podle názvu jsem čekal něco o autorském právu... a ono je to o tom, jak mlýt na mlínku mák a podobně. Ten článek mi připomíná, že bych se taky měl na stará kolena něco naučit. Chlap, který neumí nic uvařit a upéct, není žádný chlap.

1 0
možnosti

Stačilo by naučit se mlít na mlýnku.

0 0
možnosti
Foto

Marcelo, moje domácí šéfová také neustále tvoří takové VJECI, a kynu při tom také já. :-P

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
Foto

Ach...adoptuju babičku, která tohle všechno svede...anebo kohokoli...:-). Já vlastním starou plynovou troubu, která připálí zespoda a nedopeče svrchu, takže se snažím čím dál méně, páč výsledek stojí vždy za .... Ale když mám splín, tak maluju a tapetuju v bytě všechno, co mi přijde pod ruku...trochu úchylka, já vím, ale účel to splní. Přestanu smutnit a ještě si dělám okolo hezko :-)...

0 0
možnosti

Starou plynovku máme na chatě, dolu jsem dal starý plech a když náhodou nedopejká z vrchu, stačí šoupnout rošt vejš.

1 0
možnosti

Myslela jste to jistě dobře, ale ... připomíná to celé Kroupu a první odstavec platí stále.

Připáleninu krejete cukrem, bochte vám vytekly a roládu máte málo promazanou a blbě zavinutou, mokrá utěrka na svinování je zbytečná a dvojí rolování také ... 

Ale nápad a blog je fajn ;-)

0 2
možnosti
Foto

Chlape, Vy si pěkně vymýšlíte ... nemáte tušení, jaké byly mé začátky;-D. Buchty nevytekly, jsou schválně nakousnuté, roládu promazávám tak, jak mi to chutná ( mně, ne Vám;-)) a mokrá utěrka je nutná !!!

0 0
možnosti

R^;-D

Marcel, tak kynuté těsto neumím... moje tchýně dělá naprosto luxusní, já jsem to vzdalaRv

Ale ta bábovka s mákem, tak tu bych mohla.

Moje maminka zase umí výborný piškot a dělá i ty rolády, taky se do toho někdy pouštím, ale nějak mám pocit, že na ty dvě nemám... zase umím něco jiného;-D

0 0
možnosti
Foto

Marcelko, slintám, jako bernardýn ;-D Ale máte pravdu, že při splínu je výborná jakákoliv aktivita při níž za sebou vidíte okamžitý výsledek :-)

0 1
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....