Diskuse

Sežeň brko!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V tomhle věku to zkouší asi všichni... jsem ráda, že jsem to o svých nevěděla... ať žije sladká nevědomost;-)... nevím, jak bych se zachovala... ale pokud přišel sám, přiznal pravdu, tak si myslím, že je vše na dobré cestě a že se nic neděje, a že to dobře dopadne... já o téhle době u svých dětí tvrdila, že mi zbývá jen modlit se, aby to dobře dopadlo... u syna jsem si vyloženě oddychla, když mu bylo 18 a převzal za sebe odpovědnost sám... a po maturitě, když odešel studovat pryč, já neviděla, co vyvádí, studijní výsledky měl a nakonec dospěl v úspěšného muže... věřte mu, podporujte ho a vše bude OK... ten můj mi dokonce, když byl už na vejšce, řekl, že je rád, že jsem na něj byla přísná!! R^

0 0
možnosti
Foto

Jestli hulí opravdu jen jednou týdně v pátek večer a ještě se ve finále přizná, tak to bude ok:) To ho to přejde.Škoda, že ho není možné vzít na exkurzi někam, kde se léčí feťáci, to by mohlo zabrat okamžitě:)

0 0
možnosti
Foto

:) Pamatuji si matně Tvůj blog, kdy jsem se Ti v diskuzi pokoušel vysvětlit...marně...že tohle není jen o výchově...a že to přijde bez ohledu na to, jak moc budeš jako policajt ;) že ta výchova se pozná až následně dle toho, jak se s tím srovná sám :)

3 0
možnosti
Foto

Bylo mi jasné, že se ozveš ;-). Jo,jo, je to marný, je to marný, je to marný ...

1 0
možnosti
Foto

Jestli je pravda, že hulí jen v pátek večer ve zkušebně, není to zase taková tragédie. Zkuste ho pro jistotu upozornit na pár vypatlanců, co hulí denně a je to už na nich dost vidět. V každé škole a v každé třídě se jich pár vyskytuje a poznáte je na první pohled. To, co udělá alkohol za několik let, zvládne tráva během pár měsíců. Ať se zamyslí, jestli mu to stojí za to. Vím o čem píšu, můj poslední syn je také pár měsíců před sedmnáctinami.

3 0
možnosti

Zkuste ještě jiný argument: nekupuje to za své, ale za Vaše penize. A Vy přece na marihuanu vydělávat nechcete. Až si bude vydělávat sám, ať si za své peníze koupí, co chce. Ale do utrácení Vámi vydělaných peněz máte co mluvit a ne že ne.

2 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....