Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Jsou ženy, které jsou schopny přispět k technologickému vývoji.

Rychlá auta - navrhují a vyvíjejí ve většině muži.

Domy s novými technologiemi - navrhují ve většině  muži.

Další a další a další technologie z 90% vyvíjejí a prosazují Muži. Pro sebe? Těžko říct. Technolgie, které 99% mužů vyvíjí a více než polovina žen užívá.

Proč? Ženu by nikdy nenapadlo dělat zbytečné věci. Také by nám dneska stačilo lézt po stromech. Možná by to nebylo tak špatné

0 0
možnosti
MZ

my ženy děláme spoustu zbytečných věcí ;)

0 0
možnosti
Foto

P16e65t97r 87U88g68r78i43n

20. 1. 2014 22:09

Tak tohle je geniální podnikatelský plán!!! Bože, jak by to bylo super přijít z práce domu, nekoukat kolem sebe na chytře nastražené dřevěné kostičky na zemi, ty fakt bolej, nesbírat děti ze stropu, nehledat hrnky na čaj v džungli nádobí a když se zadaří a dostanu teplou večeři, neposlouchat ty řeči o tom, kolik dneska moje milá ušetřila ... Nestěžuji si, už jsem se smířil ... ale hodinová manželka by občas bodla ;-D

1 0
možnosti

Vibrátor sice vibruje do alelujá, ale neschoulíte se k němu, užívajíc si iluzi bezpečí a ocharny..tedy, asi špatně.Jinak jsem se dobře nasmála.:-)

2 0
možnosti
Foto

Zase jde ale vypnout... některý chlapy melou a melou ;-D;-D;-D.

0 0
možnosti
Foto

doslechl jsem se, že jeden chlap dovede vibrovat půl hodiny, ale nijak tomu nevěřím.:-)...ale uvěřit, že potom zvládne i večeři při svíčce...tak to je scifi:-)

2 0
možnosti
Foto

Jaromíre, pokud narazíte na mou bývalou a současnou manželku, nechte si od nich vyprávět pohádku. O milenkách pomlčím, neb nejsem VEJTAHA.

2 0
možnosti
LC

A to jsem si chtěl dříve založit malý extrémnítábor pro Filípky a Artíky...tohle je dokonalé;-D;-D;-D.Pobavilo. Děkuji. L

1 0
možnosti
Foto

R^jednak jsem se pobavila a jednak musím říct, že jako podnikatelskej záměr doooost dobrý....dalo by se to rozvést ad absurdum...holky, pojďte si založit eseroooočko..:-)

4 0
možnosti
Foto

Tak do toho. KB nám udělá plakát a jdem do toho.

0 0
možnosti
Foto

Celý to není špatnej nápad;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....