Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdyby mi někdo před časem napsal, že jednou budu souhlasit s Wendy, tak bych jej poslal do háje...

0 0
možnosti
Foto

Vidíte, jak se i Vy můžete mýlit.

2 0
možnosti
Foto

Já prošvihla termín zveřejnění, ale nevadí. Vy se nebojíte, a to se mi moc líbí. Myslím, že navzdory dospělé dceři jen tak nezestárnete. Na radily a moudré pindaly se vykašlete.

1 0
možnosti
Foto

Jsem srab, já bych v krajním případě možná zvlád tak tu růži ve vlasech...

:o)

1 0
možnosti
Foto

Stačila by první fotka, je vkusná... to jste Vy, Marcelo-)

2 0
možnosti
Foto

Když myslíte ;-). Díky za nakouknutí.

0 0
možnosti

Na poslední jste kouzelná! .-)

1 1
možnosti
Foto

foto s šálou je krásné, vkusné a sexy a já dávám nahoruR^ (palec samozř.);-)

4 0
možnosti
Foto

Taky se mi nejvíc líbí- je sexy a přitom decentníR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Sněte a plňte si své sny. A kašlete na hloupé soudy zdejších moralistů a estétů.

Však oni mají taky své sny, jen se jich sami bojí jak čert kříže.

1 2
možnosti

Jasně, pryč s moralisty, estéty a závistivými diskutéry. Bojí se jít na ulici, natož se nechat vyfotit. Hurá.

5 0
možnosti

J78a44n 47Š77e79s70t34á34k

13. 12. 2013 16:12

Protože několik čtenářů má jisté problémy s tímto půvabným článkem, když mě někteří požádali o radu i osobně, přiložím pár myšlenek Leonarda Cohena, které jsem tady zveřejnil před pěti lety a šesti dny, věřím že po jejich přečtení už článek paní Marcely pochopíte lépe :-)

"Byl jsem špatným studentem, ale jistou dobu jsem studoval se starým japonským  gentlemanem a pokračuju v tom, že se s ním často vídám. Je to Zen učitel, ale kdyby učil fyziku v Heidelbergu, tak bych studoval fyziku v Heidelbergu, nešlo o tu věrouku ale o toho člověka. Musíte se do někoho zamilovat, to je jediný způsob jak se něco naučit, zamilovat se do někoho a ano, já jsem se zamiloval do toho starého muže, stále ho miluju, takže když jste s někým koho milujete, můžete jednat svobodně, tak když jsem v jeho přítomnosti, jednám svobodně a protože jednám svobodně, můžu se dostat k tomu, abych se poznal. Jsou určití lidé, kteří vás neposuzují, nehodnotí, a když jste s někým kdo vás nehodnotí, můžete jednat svobodně, a svobodným jednáním můžete objevit jací opravdu jste. A mohli byste se dokonce dostat k tomu mít se rádi, protože důvodem proč se cítíme zle je to, že se nemáme rádi, když jste s někým kdo vás nehodnotí, kdo vás obklopí svobodou, můžete jednat s jistým druhem hojných emocí, jistým druhem bezstarostnosti /lehkomyslnosti/ a mohli byste vidět když jednáte svobodně, že zase tak špatnej chlap /holka/ nejste. A tak se cítíte o hodně líp, to je to pod čím chápu učení, prostě obklopit vaše studenty svobodou."

Pro příznivce angličtiny je zde odkaz, je to tam i v AJ:

 http://sestak.blog.idnes.cz/c/60755/Leonard-Cohen-II-Oldies-but-Goldies.html

0 6
možnosti

A už zase spam o hudbě a odkaz na články. Ještě vytáhneme STB a Hotel Continental a budeme na konci. Možná přijde i kouzelník. OldieSSovi se prostě líbí každá haMbatá baba a bude jí bránit. Statečný to řitíř, hip hip hurá.

13 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....