Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M38i66l72o35s 58V33a38l12y

31. 12. 2013 3:54

….vazeni panove.[POKUD MUZI JESTE NEVYMRELI] Nekteri jste napsali, ze jde o skvelou ukazku - IRONIE pani Tobiasove….. Ja si to osobne nemyslim. Spousta zen tohoto "razeni" zije mezi nami. Ma osobni zkusenost Verka ze Seattle - Wa -  USA.

0 0
možnosti

M26i28l57o95s 16V34a83l27y

31. 12. 2013 3:16

:-/  Vazena pani je me Vas uprimne lito. Jste chodici mrtvola bez zivota. Jsem vegetarian, ale zit s osbou Vaseho typy MUSI byt horka rehole. Na partnera mate neskutecne pozadavky a naroky, ale "FEMINA" Vam kaze….. neustoupit te druhe pulce ani o pid^…jak z^alostne !  PFiiii2014

0 0
možnosti

J94a18n 83Č60á49k61o35r91a

12. 12. 2013 21:28

Tohle mi nedelejte. V autobuse jsem pak za blazna. Moc hezky napsano.

0 0
možnosti
Foto

Děkuju. Doufám, že jste neplakal moc nahlas :-).

0 0
možnosti

Vtipné a poučné pro všechny, kteří pořád něco hledají a přitom stačí jen ŽÍT a kašlat na milion pouček o zdravém životě, tantře, karmě, atd... :-)

No a k těm, kdo autorku kritizují a nepochopili její ironii, ale myslí se, že ona je taková - tak těch je mi líto - také asi berou vše příliš vážně ;-D

Karma! (očištěná samozřejmě)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, karma moooc potěšila !

0 0
možnosti

8-o8-o8-o8-o8-o8-o Přečti si svůj článek a hned to pochopíš, já mít takového chlapa, tak uteču taky.

0 4
možnosti

Už první věta o něčem vypovídá: Vůbec nechápu proč. Jsem dokonalá ... Nikdo není dokonalý, všichni máme chyby. Chlap raději ocení obyčejnou ženskou, která je sama sebou, než dámu, která si potřebuje něco dokázat.

1 5
možnosti

To je přesné.Znám takovou skupinu lidí, kteří pravidelně dochází na tkzv sezení, kde dva gurové, muž a žena, jim několik hodin kážou a ukazují cestu. Podivné je, že si tam všichni říkají zdrobnělými jmény, tedy Mařenko, Jituško apod., všichni chodí v béžovém , nejedí takové to fuj, jako maso a tak, mluví potichu i když je není slyšet, nosí svým gurům různé dárky , o gurech se nesmí mluvit, a když se na ně zavede řeč, rychle debatu odvedou jinam a co je důležité, většina jich žije o samotě, bez partnera. Totálně vymyté mozky.

10 0
možnosti

Je potřeba se je pokusit zachránit. Je to těžké, ale jde to;-)

0 0
možnosti

To nemá chybu.R^  Připomnělo mi to chození dvou jehovistek, kterým návštěva vyšla až na potřetí, protože mne dvakrát dostali přímo z vany. Po druhé když tam tak stojím na své poslední noze s přiloženým ručníkem na hrudi a zvu je do vany, že jsem celkem skladný, se zděšením mi vrazily do ruky knížku, že přijdou v neděli dopoledne a úprkem schody braly po dvou. Bylo mi jich líto, vím, že musí chodit po domech a nabízel Jehova učení. Jsou jim vymílaný mozky, přichází o svou identitu a věří tomu, že svou dokonalosti se dostanou do Jehova ráje, kde se vtěsná jen několik desítek tisíc nejdokonalejších. Ach jo, některé ráje jsou příliš malé.

1 0
možnosti

J37a68n 54C77e56r25n59y

30. 11. 2013 21:29

spatna doba spatny server...preji jen to nej:)

0 0
možnosti

J60a39n 82K74u46r93z29e80j95a

30. 11. 2013 2:11

Paní Marcelo, silně se hodíte na tento server. Pište dál.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS