Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

správně se píše "nylonky", jinak jsem na rozpacích...

0 0
možnosti
Foto

Jste jediný, kdo si všiml :-). Opraveno. Děkuji. Vaše rozpaky chápu.

0 0
možnosti
Foto

přiznám se k něčemu osobnímu.....oslovení miláčku mě přímo děsí;-D ...prchl bych v les;-)

1 0
možnosti
Foto

;-D. Mně je to jasný, rychle do lesa ... větvičky, celta a ešus ;-D;-D!!

0 0
možnosti

PS: manželka má hned několik velikostí oblečení a teď třeba se raduje, že zhubla do něčeho, co už na sobě neměla 10 let, no a pak to zas máte další dítě, a zas vyšší čísla hadrů... Ale kdyby si koupila velikost, která je ji aktuálně malá, tak bych se ji akorát smál a ještě ten den by to letěla vyměnit za funkční kus - zas tolik místa doma nemáme, abychom mohli kupovat do zásoby na doby kdy bude možná hubenější/plnější.

0 0
možnosti

;-D Tak tohle prostě nepochopím - manželka naštěstí nevlastní žádné boty na podpatku a nezajímá se výstřelky typu stahovací, zpevňovací, napínací a bůh ví co ještě... ani žádné barvy na tělo nevlastní, tak jsem rád že jsou mé uši (a náš účet) ušetřeny slov jako base, rozjasňující krém, vypínací make-up, tužka na obočí, matné stíny, tvářenka. Některé ty výrazy jsem dnes viděl poprvé v životě, tak jenom odhaduji na co může být tvářenka a netuším co jak a co má rozjasňovat krém?!?8-o jsem dycky bral, že krém je na suchou kůži. Tak tohle bude asi něco jako světlý a černý krém na boty?

.

No nemůžu si stěžovat, jak sem si dobře vybral :-P

0 0
možnosti
Foto

Krém má rozjasnit tu osobu, která se jím natře a tvářenka zvýraznit lícní kosti, které se vlivem gravitace a tuku ztrácejí;-D A´tnedojde k mýlce, můj manžel taky nemá tušení, co na sebe nanáším a do čeho se balím ... proto nechápe, co mi tak dlouho trvá. Je fajn, že si nestěžujete a že jste si dobře vybral - jen jestli by to stejné napsala i Vaše žena :-P ;-D ( to máte za ten vyplazený jazyk).

0 0
možnosti

;-D ježišmarjá..je to asi rozumný chlap. A ví, že kdyby si paní tyhle neoprény navlíkala na 10 minut v soukromí u postele, udělá mu to větší radost, než pak tejden poslouchat, jak paní bolí záda. Po 5-ti a více hodinách takhle ve společnosti. No nic..nelituju ho. Asi ví, proč trpí (tuhle ženskou).

1 0
možnosti
Foto

Ví to, prý mu nic jiného nezbývá ;-D!!

0 0
možnosti
Foto

:-P To slovo...cizí...je nutno si zapamatovat ;-)

1 0
možnosti
Foto

J45a80n81a 42M32a75j88o42v86á

19. 11. 2013 19:58

jako...miláčku???8-o?8-o

1 0
možnosti
Foto

a nebylo by lepší...miláčku rozepni mi ty šaty?:-)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^co mi to jen připomíná

0 0
možnosti
Foto

Znáš to taky, co? ( úsměv).

0 0
možnosti
Foto

...no, alespoň někdo je u Vás doma normální...;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS