Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

směju se :-) .... jo a příště se směj do foťáku ....

0 0
možnosti
Foto

J85a32n 14D23l69o60u71h35ý

4. 11. 2013 7:47

připojím se ke gratulantům.. ať Vám to píše.. ať Vám to chutná.. ať Vám to voní.. ať se Vám to směje.. a ať Vás to hledá.. hodně štěstí Marcelko ;-)

0 0
možnosti
Foto

4 křížky je pohoda...člověk se naučí žít a užívat aniž by se u toho odpojovwl od vlastního mozku...to v mládí nezažijete...už mám 3 sezóny po;-)

0 0
možnosti
Foto

se Vám to říká, když jste chlap ;-D

0 0
možnosti
Foto

Opožděně všechno nejlepší....až mi hrkly slzičky....krásně napsaný,a pořádně to oslav...pa:-)

0 0
možnosti
Foto

Marcelko, vítejte v klubu. Předběhl jsem Vás o pouhých 10 měsíců R^

0 0
možnosti
Foto

Díky za přivítání;-D . Jenže - muži nestárnou, ti zrají ...;-).

0 0
možnosti

I vy poupě, vypadáte senzačně. Jen se víc smějte. Všechno nejlepší přeju.:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)Vše nej a vůbec na to nevypadášR^

1 0
možnosti

Že, je to kočka.

1 0
možnosti
Foto

J82a55n50a 85M41a16j58o16v75á

1. 11. 2013 12:11

Když nad tím přemýšlím...čtyřicetiny jsem prostě proflámovala...jsem červencová a celé léto bylo velmi vinné. Ono to stačí neřešit. Vůbec nic se nemění :-).

x

Ostatně, ani s tím nehledáním to až tak nebude. Našel si mne (a já jeho) až PO. Tedy po mých a před jeho :-). Život jde prostě dál. Spravdlivě, každý den 24 hodin :-).

x

Hodně zdraví přeji:-)

4 0
možnosti
Foto

Já se chystám taky flámovat ;-D. Jen co se trochu vyspím a dodělám ty resty co zbývají ....;-).

0 0
možnosti
Foto

Všechno nejlepší:-) Jen detail. V začátku - panikařit kvůli stárnutí bych napsala dohromady. I když...panikařit k vůli stárnutí je dokonalý a má to úplně jinej rozměr;-D Karma.

2 0
možnosti
Foto

Děkuju:-). Už jsem to měla v jiném textu - k vůli jí zůstávám ... ale tady to byla hrubka, ale máte pravdu - nechám to takhle ;-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....