Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vidím,jaký vliv má čtení paperbackové a pokleslé literarury,kýč,jak bič.Už jen první polovina první věty ....to se nedalo,těmito klišé se někdo řídí ?A Vy,píšete v diskusi,že jste se tím řídila do nedávné doby,tedy do dost pokročilého věku.Netušila jsem,že existuje takové množství těch,co nemají nic v hlavě a jsou tedy skupinou,na kterou se lze marketingově zaměřit a onu pokleslost jim dopřát,co jen slzy z obrazovky budou stříkat :-P !!Mám obavu,že ti,co dovedli tuto zemi zu grunt,vědí,že jsou lidé blbí......

1 0
možnosti
Foto

Milá paní, píšu - dost dlouho, ne do nedávna ...:-). Vnímáte ten rozdíl ???

0 0
možnosti
TF

Hezký příběh, hezky napsané R^ Sice nevěřím z důvodu uvedení tolik detailů a podrobností že to je " odposlechnuté ", ale to není vůbec důležité ;-) Karma.

0 0
možnosti
Foto

Změnila jsem jména a povolání, jinak je to opravdu pravda pravdoucí ... ale už je to dávno ...

0 0
možnosti
JD

"Pozorovatel, ne soudce." "Za rozvod mohl muž, přestože návrh podala žena." ;-D

Vy tady, milá bloggerko, názorně demonstrujete přirozený ženský alibismus, který ostatně dámy podvědomě v rámci sebezáchovné snahy vytahují (zejména samy před sebou) i při těch svých nevěrách. Ale nebojte, i tak vás ženy máme rádi. Já osobně hlavně zezadu. :-)

5 0
možnosti
Foto

Za rozvod mohl muž, přestože návrh podala žena - tak to bylo podané manželkou ;-D ne mnou.

1 0
možnosti
JH

Pěkné čtení.

Jenom těch "í" je moc tam, kde má být "i" (dlouhé , kde má být krátké). Škoda.

1 1
možnosti
Foto

Tak mi napovězte ... já to znám zpaměti a chyby nevidím!

0 0
možnosti
Foto

...proboha...on tu někdo tvrdil, že že žena není schopná sexu bez lásky?8-o:-)

2 0
možnosti
Foto

Tady na blogu přímo asi ne, ale jinak toho o tom, jak žena potřebuje k sexu chlapa milovat bylo popsáno papíru ;-). Já tomu věřila dost dlouho ;-D.

0 0
možnosti
Foto

J82a50n 12D36l68o22u85h19ý

24. 10. 2013 17:57

chlapům logicky vyhovuje sladké nevědomí.. ani ženy nesoudím.. leckdo by se asi podivil, v jakém partu si sám zahrál ;)

zeptám se.. kolik znáte lidí, za které byste dali ruce do ohně?

skvěle napsáno včetně toho finále :) R^

3 0
možnosti
Foto

Děkuju ... psal sám život, doslova.

0 0
možnosti
Foto

Muž se přizná a je za špatného.... Žena zapře a je div ne za oběť...

5 1
možnosti
TH

Genialni!!!! Teda ty zenske triky!!!R^

0 0
možnosti
Foto

Super...jsi šikulka...:-)

R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, umím dobře poslouchat ;-).

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké počtení. Škoda, že se nemohu rozpovídat.

0 1
možnosti
JH

Tak se rozepište; třeba o Petrovi.

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....