Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^...i když....nějak jsem se do těch tátů a otců zamotal...:-)....snad bych ještě přidal kategorii zploditelů...kteří nejsou ani táta ani otec:-/:-)

1 0
možnosti

Jistě. Chlapík, který se slovy, ještě nejsem na to zralý (nebo bez těch slov) mizí po té, co se dozví o těhotenství své přítelkyně je jistě jen Zploditel. Ovšem otázka je, jak nazvat kategorii zmetků, kteří se snaží chovat "jako tátové" dětí jen proto, aby si získali sympatie jejich matky - své milenky. A oba se tátu snaží z jeho pozice vystrnadit ?

0 1
možnosti

Otřesný, agrestívně feministický blábol. Rv Na závěr je sice uvedena věta "Vše, co jsem napsala, platí i opačně, pro ženy, matky a mámy.", ale jinak se Marcelka celý článek naváží jen do mužů, tátů a nepíše obecně o rodičích. Autorka zaměňuje tak rozdílné pojmy jako "táta" a "nový partner". Je to docela ostuda vypustit na veřejnost takový blábol. Svůj pokřivený vztah k mužům by měla autorka řešit u psychoterapeuta v soukromí, a neventivovat si své nezvlůádnuté problémy takto Rv

2 6
možnosti
Foto

Tomáši - začátek mého článku - Ano, dítě má vždy pouze jednu matku a jednoho otce. O tom není pochyb. Ale to, že dítě porodím, ze mne nedělá dobrou mámu. Stejně tak spojení spermie s vajíčkem nezaručuje dobrého tátu. XVíte jistě, že dítěti nemůže být tátou muž, který dítě nezplodil? Opravdu si neumíte představit, že milujete cizí dítě, že ho přijmete, že to neděláte aby jste se zavděčil partnerce, ale protože to dítě opravdu máte rád?Píšu o mužích, protože článek vyzní lépe, než když budu psát o rodičích nebo mužích a matkách. Věta na závěr je stručná a srozumitelná. Mimochodem, já mám muže hoooodně ráda.

2 0
možnosti
Foto

Asi jsem měl svůj poslední článek nazvat "Milí bulvární novináři a Marcelo Tobiášová..." :-)

3 4
možnosti
Foto

SkvěléR^:-)! Někteří rodiče, a to bez ohledu na pohlaví, mají problém pochopit, že přijetím nového rodičova partnera do svého života nemusí biologický rodič nutně ztrácet, a že čím víc lidí bude mít mé dítě rádo, tím lépe.:-)

3 1
možnosti
Foto

Skvěle řečeno, mrzí mě, že jsem to takhle nedokázala formulovat ! Děkuju !!!!

1 1
možnosti
Foto

R^ že bys četla mou "diskuzi" s Hodinou?:))

2 1
možnosti
Foto

Nečetla, přelítla jsem jen článek a mazala pryč ...

1 1
možnosti
Foto

Táta není to samé, jako otec a máma není to samé, jako matka:) Moje kamarádka s manželem dostali vloni před Vánoci do pěstounské péče 18ti měsíční holčičku, jejíž vlastní matka je závislá na drogách. Můžu říct, že to u nich malý strašně svědčí:)

1 0
možnosti
Foto

To je fajn. Musí to být záhul, ale určitě to stojí za to - ten pocit, že pomůžu dítěti ...

1 0
možnosti
Foto

J85a78n 19D97l39o73u83h28ý

23. 9. 2013 19:46

R^ hlavně za třetí odstavec.. a za to, že to celé vnímáte obousměrně..

2 1
možnosti
Foto

Já bych váš text doplnila v tom směru, že je velmi zlé (a bohužel i velmi časté) bránit dítěti v tom, aby mělo hezký vztah se svým otcem.  A že je ubohé ze strany matky dosazovat do role táty někoho jiného.

   To, že se někteří muži začínají zajímat o děti až po rozvodu nebo až s příchodem nového partnera se někdy bohužel stává, ale může to být dáno vývojem situace. Mnohdy si lidé uspořádají lépe svůj žebříček hodnot až po různých životních kotrmelcích ... ale kdo je oprávněn stavět se do pozice rozhodčího a tvrdit:" doteď ses nestaral, tak teď už je pozdě, už mám lepšího tátu pro naše dítě..."

   Žádný jiný muž by neměl nahradit otce a žádná žena matku, pokud to není nutné (jako např. v případech adopce). Proto by se rodiče měli snažit obstát v této náročné celoživotní úloze co nejlépe, dopřát si navzájem dostatek prostoru a neházet si klacky pod nohy ;-)

2 3
možnosti
Foto

Musíte lépe číst, v mém textu je uvedeno, že vše platí i obráceně. Pokud se otec nestaral, byla by máma padlá na hlavu, kdyby mu dítě svěřila, stejně jako žádný táta, který se stará o dítě a ví, že jeho matka péči nezvládala, neměla zájem ..., jí najednou neuvěří, že od teď to bude jinak. Ano, životní kotrmelce mění hodnotový žebříček a za každé chyby se platí. Žádný jiný muž by neměl nahradit otce a žádná žena matku, pokud to není nutné (jako např. v případech adopce)- lze jen souhlasit, ano, otec i matka jsou zploditel a rodička, nelze je nahradit, ovšem tátou a mámou může být i někdo jiný.

2 1
možnosti

Snad žádný otec si nemyslí, že by byl horší táta než cizí chlap, i když dokonalý táta není nikdo. Přestože mám chyby jako každý táta, tak dělám co můžu a asi bych nesnesl být ve vztahu s dcerou staven na roveň přítele její matky, i kdyby to byl svatý František. Pokud je někdo špatný táta, pak má být nahrazen jiným tátou, pokud je to normální táta, nemá být srovnáván s cizím chlapem.

2 0
možnosti
Foto

Pokud je někdo špatný táta, pak má být nahrazen jiným tátou, pokud je to normální táta, NIKDO HO NEBUDE srovnávat s cizím chlapem. Když si otec mých dětí našel přítelkyni a děcka si vzali poprvé na víkend, byla jsem zvědavá, jak to proběhne, ale prosila jsem je, ať ji respektujou a nezlobí. Nevadilo mi, když jeli na dovolenou, za dárky, co jim koupila jsme poděkovali ... Nikdy jsem se necítila jí ohrožená, a to ani v době, kdy se dcera rozhodla bydlet s tátou - za čtrnáct dní byla zpátky ...a bývalý uznal, že to bude lepší.

3 1
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....