Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LG

Ze života a s nadhledem R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Marcelko, zase jsem se usmála .... zase jsem se nechala pohladit .... řeším obdobnou věc u kamrádky, vzala jste mi titul z ruky ... a dáíky Bohu za to .... hladím a děkuju :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Marcelo, rád Vás čtu. Karma!

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, zůstaňte mi věrný ;-)!

1 0
možnosti
Foto

Děj se, co má se dít :)

2 0
možnosti

I90v46o 20Ž85á61č36e29k

14. 9. 2013 20:11

"Každý rok se dovídáme, co se Davidovi zase nepovedlo. Naboural auto, utopil si telefon ( v hajzlíku), po cestě sem zabloudil..."

Všichni občas něco uděláme špatně, že? Ale mít po svém boku takovou milující bytost, která o mých chybách radostně vypráví každému kolemjdoucímu...

Obdivuji pana Davida, že s ní vydržel tak dlouho.

7 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

Co vztah, to jiný život, co člověk, to jiný názor.   Většinou ale platí, že to co člověk dává, to se mu také vrací.

4 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....