Diskuse

Omluva

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ten vas idealni svet je presne to, co si predstavuji ja. Jenze nevim kudy tam vede cesta. Skoda.;-(

0 0
možnosti
Foto

Marcelko, Vy musíte být sestrou ženy s kterou jsem ve 22 letém manželství. Přeji ŠTĚSTÍ! ;-D hah

0 0
možnosti
Foto

No, táta býval dost čilý ...:-)

0 0
možnosti
Foto

Jé, to jsem ráda, že nejsem sama, kdo platí pozdě složenky:)) Jo a klíče..v zámku jsem je ještě nenechala, ale ztrácím je s oblibou:) Fotky jsou moc pěkné. Mám hlad. Ale večeře ještě daleko:))

0 0
možnosti
Foto

Kdepak, večeře je blízko ... po včerejším obžerství zeleninový salát.

1 0
možnosti
Foto

Nejsou na těch koláčkách borůvky?? Ty jsou nejlepší!

0 0
možnosti
Foto

Borůvky jsem letos musela kupovat, nebyla jsem ani jednou v lese. Bohužel. Je tam marmeláda, malinová, z jedné farmy. Dokonalá !!!

0 0
možnosti
Foto

Nic si nedělejte z toho, že nejste dokonalá. Snad neznám nikoho, kdo dokonalý je, i když mnoho lidí se tak tváří. ;-D

Ale určitě jste skvělá, je jedno že zapomínáte klíče z venku (já je zapomínám zevnitř, což je horší, už se dovnitř nemůžu dostat), jste sem tam protivná, protože jste unavená. Člověk musí sem tam vypnout, když to neuděláme a nevěnujeme se sami sobě, mozek vypíná za pochodu. Mám pocit, že neumíme my ženy odpočívat tak jako muži. Většina můžu přijde domů, sedne a nají se, pustí televizi a chvilku mu trvá než nasedne na rodinný režim, potřebuje ten klid sám pro sebe, aby mohl fungovat dál. Většina nás žen, přijde domů z práce, vytáhne nákup na svačiny a snídani na druhý den, udělá s dětmi úkoly, nebo je alespoň projde i s žákovskou knížkou, poklidí dům, nachystá večeři, uloží děti do postele, sejme ze sebe celodenní práci v koupelně a padá do postele vyčerpána. ;-D No a potom jsme ty protivné ženské, protože přesně víme, co bychom ještě chtěli dělat s dětmi, našimi přáteli, manželem/přítelem, jsme nervózní, že nestíháme to co bychom chtěli.

Máme to tak také a myslím, že nemluvím jen za sebe, ale vy ještě pečete úžasný chléb a buchty. SUPER !!!!;-D

0 0
možnosti
Foto

R^jéžiš! To mě byste s takovouhle omluvou pochodila, teda...mňamky...:-) Ideální svět máme podobnej, až na počet dětí...mě stačej čtyři...Při deseti byste si moc koně a psa neužila;-)

0 0
možnosti
Foto

já mám dvě a taky to stačí - máme i psa, ale na procházku do ulic se musíme nutit :(

Čtyři děti, paráda :D

0 0
možnosti

Teda, nic ve zlém, ale ty nevzhledné placičky mají být jako kynuté koláče?8-o To byste u nás ani nepochodila ...

0 0
možnosti

Tak důležitá je chuť. A taky že se snaží. V dnešní době kdy si řada holek (i starších dam) kupuje i nabarvená velikonoční vajíčka, se nějaká ta deformace koláčku dá odpustit.

0 0
možnosti
Foto

A ty 40kové fotky?:))

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....