Diskuse

Smutno je mi

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Nevím co říct, tak raději mlčím a snažím se být vděčný za každou minutu, co smím být se svými blízkýmiR^

0 0
možnosti
Foto

Ach jo, taky hladím ... Psala jsem , že letos je to dovný rok ... Odchází strašně moc mladých lidí ... Vždycky si říkám, že už přece dýcháme ... Naposledy jsem byla v kostele s dětmi ze školky, chodí se koukat na Ježíška ... Zapálila jsem svíčky, slíbila jsem si , že půjdu na mši ... Marcelko , začala jsem číst Andělé v mých vlasech... První jsem četla schody do nebe a vztekala jsem se ... Je mi to líto a hladím, každý den se s tím potkávám a říkám, že už to musí přestat. Malé nádherné dítě, které spinká je Boží dar. Pohlaďte jej za mě :-) Hladím a hladím a hladím ....

0 0
možnosti
Foto

Děkuju. Malého hladíme v jednom kuse, je to nejvíc mazlené dítě na světě V.

0 0
možnosti
TS

Tak tomu říkám ZPOVĚĎ! R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

já myslím - že spíš výkřik, bohužel.

1 0
možnosti
Foto

J83a54n84a 15M88a44j16o64v18á

11. 9. 2013 17:07

Karma. A tiché, téměř neznatelné pohlazení. V

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....