Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JG

no, na to, abyste prostě BĚŽELA existují například projímací kapky guttalax. Jednou jsem to s nimi přepískla a to byly pěkný fofry, ale je to jen na hodně krátké tratě;-) Jinak Vám to fakt sluší a věřím, že to zvládnete bravurně i bez dopinguR^

0 0
možnosti
ZS

Marcelo, též tvrdím, že kšiltovka a tričko je můj první honorář :-) Akorát já obdržela bílou čepici a modré tílko, které jsem musela trochu zabrat... Takže k prvnímu honoráři gratuluji :-)

1 0
možnosti
Foto

Marcelko, mě stálo vydání dvou knih skoro 4 sta 1000 00 (hezky jsem to napsal, co?). Kontaktujte kolegyni blogerku Markétku Schneiderovou, už vydala ve vlastní režii druhou knihu, a docela levně. Ať Vám poradí. Klidně jí napište, že jsem to na ni prozradil já. Jsme kamarádi a své knihy jsme si navzájem darovali. Mejlovku má u svého blogu. Také píše výborně, jako VY, a více žen tady na blogu R^

0 0
možnosti
Foto

Běhejte a pište dál! (Jestli běháte tak, jak píšete, úspěch se určitě dostaví).;-)

0 0
možnosti
Foto

Nebylo by toho trička ve vitrínce škoda? ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Vždycky se mi líbila trička s hrbolkama ... na mne taková neprodávají :/

2 0
možnosti
Foto

No, já mám s hrbolkama trochu problém ...ty na zádech, na bocích, na břichu mi vyloženě VADÍ. A jiná na mě nemají;-D.

1 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....