Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já se jich nebojím, ale štve mě, že když jdete dnes do většiny obchodů s pánskou módou, a snažíte si vybrat něco, v čem nebudete vypadat právě jako homosexuál, tak se hodně zapotíte. Platí to o košilích, kalhotách - bokovkách, normální trenky s volnýma nohavicemi aby pohledal...atd. atd. Prostě mi na gayích vadí, že udávají trend v módě i chlapům, co se chtějí oblékat jako CHLAPI a ne jako gayové.

0 0
možnosti
JR

J93a22r76a 12R65a76n49k

22. 8. 2013 19:27

Vladimire, rika Vam neco slovo retro? Vetsina panskych obleku a vubec "moda" jako takova.....60. leta, Beatles, obcas 80. vycpavky a tak podobne, to skutecne nema co do cineni s lidmi jine sexualni orientace....apropos, uz jste se dozvedel o B. Manning?

Bradley Manning: I want to live as a woman named Chelsea ...

http://www.chicagotribune.com/.../chi-bradley-manning-woman-20130822,0,4128824.story

1 hour ago ... Bradley Manning, the U.S. soldier sentenced to 35 years in military prison for the

biggest breach of classified documents in the nation's history, ...

Pfc. Manning: I want to live as a woman - USA Today http://www.usatoday.com/story/news/nation/2013/08/22/...manning.../2684009/ 24 minutes ago ... Bradley Manning, the Army private sentenced to 35 years in military prison for leaking classified documents, revealed Thursday he intends to ...

0 0
možnosti
DM

Marcelo, zkuste se zamyslet nad temi podle vas "anti-homo" blogy, na ktere reagujete. Kdyz se vam to podari, mozna pochopite, ze jste s vasimi otazkami uplne mimo. Tem blogerum totiz v majorite nejde o to, ze by se homo lidi bali, ale o to, ze jejich deviaci verejne oslavuji a davaji tak priklad ostatnim, ze je to vlastne normalni. Proste jednou pro vzdy neni a smirte se s tim.

1 1
možnosti

Homosexualita není deviace.

2 0
možnosti
Foto

Myslím,Marcelo, že jste naprosto normální! Proč taky koukat na ošklivé chlapy;-). Ale upřímně řečeno,mne také gayové štvou - takoví pěkní kluci, a ať dělám co dělám, jsem jim naprosto putna ;-D. Ale na druhou stranu, jsou to zpravidla fajn kamarádi

1 0
možnosti

Mám dojem, že homosexualitu řeší jen pár lidí. Zbytku je úplně jedno. Pro většinu lidí, podle mě, je nadávka homosexuál na stejné úrovni jako špekoun, zrzek, blondýna, šampónek, ... . Prostě příslušnost k určité menšině které se můžeme vysmát, ale fakticky nás, až na vyjímky, neotravuje a nezajímá.

Vyvozovat z příspěvků pár konzervativních hlupáků (a nebo lidí kterým vadí ostenativní projevy homosexuality) že se chlapi bojí homosexuálů, je podle mě kapku přitažené za vlasy.

2 0
možnosti
MS

Na homosexuálech mě otravuje nejvíc to, že pro někoho z nich mohu být sexuálně přitažlivý. V případě žen mám pocity zcela opačné. ;-D

2 0
možnosti
MZ

a kdo vam rekl, ze se jich boji? Ja se jich nebojim, aspon je min konkurence

1 0
možnosti
VK

To jsem si za mlada říkal taky. Jenže lesbičky to vyrovnávají ;-)

0 0
možnosti
Foto

dokud se hošíci nedotknou mého pozadí, nedotku se jejich práv .....ne, vážně.....průvod mi nevadí, jsou na světě horší věci. Moralizování taky není moje parketa. Dokonce se mi některé fotky z průvodu (byly tu na jednom blogu) i líbí neboť líčení občas mají i vtip.

Ale já jsem povahou prudič, takže není divu, že věci, které jiné nadzvihávají mě vcelku baví.

4 0
možnosti
Foto

V27í95t 92H49a54s56s25a72n

19. 8. 2013 16:06

Jsem taky heterák, ale tenhle karneval jsem si doslova užíval.R^

1 0
možnosti
EP

Odteď nosím sandály výhradně s ponožkami, abych byl kvalitní homofob.

2 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....