Diskuse

Horký týden

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AAP

Vystavit své děti, začmárat jim obličej mi přijde malinko morbidní...omlouvám se Marcelo.

0 0
možnosti
Foto

Nemáte se za co omlouvat:-), příště zkusím jiné zakrytí.

0 0
možnosti
Foto

R^ tak to bych asi nedala ;-)

0 0
možnosti
Foto

Ale dala, ženská vydrží víc než člověk ;-D, děkuju.

0 0
možnosti
Foto

Ne, právě takhle mi to přišlo vtipný. Ale mohla jsem je zamalovat třeba růžovou a modrou , tak příště. Baví mě fotit a chci ukázat, že nekecám a zároveň nechci ukazovat cizí děti a vystříhat obličeje mi přišlo ještě horší ...Možná je příště budu fotit jen zezadu, třeba to bude lepší...? Mrzí mě, že Vás fotky vyděsily .;-(

0 0
možnosti
Foto

Kostičkuj nebo ještě lépe, obličeje mázni...jinak souhlas s tím ukazováním dětí :)

0 0
možnosti
Foto

Na těch počmáraných dětských obličejích je něco děsivého. Možná by bylo snad i lépe v takovém případě ty fotky nedávat tam vůbec a atmosféru jen literárně popsat. Ne?

1 0
možnosti
AJ

Pěkné, jako vždy. Realita života. Vašemu psaní fandím!R^R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Ani nevíš, kolikrát mi v životě pomohl;-D;-D.

1 0
možnosti
Foto

;-D Karma za výstřih R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....