Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pernštejn mám za humny, přasto se tam stále vracím, tentokrát prostřednictvím Vašeho fotoblogu, čímž děkuji za vrácení.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Jsem z Orlických hor, mám to tu ráda, ale kdykoliv přijedu k Blansku, Nedvědicím a okolí tak ožívám. V depozitáři na Pernštejně se každý rok dělají Svatomartinské husy, bývá tam úžasná atmosféra, cimbálovka, bramborové placky s mákem, pálenky z ovoce a mladá vína ...

0 0
možnosti
Foto

Marcelo, já ten můj první fotoblog zvládl jen pomocnou rukou kolegáčka K.B. Vy samotinká - GRATULUJI! hah

0 0
možnosti
Foto

Marcelo, nemá to být Pernštejn?;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....