Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HN

H10a96n54k51a 29N27a89g30l

3. 7. 2013 7:18

Krásně napsané, vtipné, docela jsem se v tom viděla :-D S tím rozdílem, že jsem se k pravidelnému běhání ještě nedokopala :-( Ale Váš článek mě zase trochu nakopl, díky moc!R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju:-), Jsem sama zvědavá, jestli se mi to povede.

0 0
možnosti

No to máte moji úctu, jste úžasná a podle fotky pěkná ženská. Jakápak stárnoucí! :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky,  fotky jsou milosrdné ...tedy jedna ze sta ;-D.

0 0
možnosti
Foto

Marcelko, Vy musíte být moje o mnoho let mladší sestra nebo moje o mnoho let mladší a  mnohem lehčí dvojče. I já se děsím vlastního potu, půjdu k eskymákům...

1 0
možnosti
Foto

Jestli odlítáte dnes, hlásím se taky :-).

0 0
možnosti
Foto

Držím Vám palce-)...ale, dávejte pozor na klouby, víte, že koleno při dopadu nese mnohonásobně vyšší váhu těla než v klidu?

3 0
možnosti
Foto

Tak to je lituju;-D. Ale kolena mě nebolej, možná je to tím, že to, čemu říkám běh je prý chůze ( slova mého muže). Děkuju.

1 0
možnosti
Foto

Vy toho sna víc naběháte, než já najezdím na kole.:-)

1 0
možnosti
Foto

Kolo miluju. O víkendu jsem najezdila cca 60, ale jednou na grilování a druhý den na kafe a dortíček.. . A pak se dívím, že to nemá efekt 8-o.;-D

0 0
možnosti
JM

Kilo sem, kilo tam, nic si z toho nedělám ;-D

0 0
možnosti
Foto

Mé heslo  několika minulých let ...;-D, ale užila jsem si to !

0 0
možnosti

Kila při hubnutí sportováním nejsou měřítkem, nabraly vám svaly, tak jste těžší. Důležitější jsou centimetry, buď se přeměřujte, nebo zkoušejte kalhoty, co vám nebyly. 

Ale podle toho, jak vypadaly některé ženy na pražském maratonu se mi nezdá dlouhý běh dobrou cestou k hubnutí (a to myslím i ty, které to daly skoro bez zapocení a v dobrém čase).

2 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....