Diskuse

Prosba

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Paní Tobiášová, nesu Vám plnou náruč slunce, tepla,lučního kvítí, vůně,  vánku, šumění lesa, levandule a pomněnek, jahodového kokteilu, nebe, trávy, vlnícího se obilí...

Jste krásná žena a až Vás pozlatí zapadající slunce nad kopcem za posledního trylkování skřivánků, budete té krásy plna. :-) smajlík slunce

jarka hor. kamenáčová

0 2
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....