Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RD

Samá sága Já chci od chlapa...jen jedna kočka - Mikešová potěšila, jsem rád, že existují i normální ženské, které si na nic nehrají a vědí, co chtějí a co samy nabízejí.

Koukám na diskuzi, zatím jsem dal jen pár stran, je tady velkej babinec, co? A už lítá peří a seká se drápkama...

Když jsem potkal Tu, se kterou jsem spojil život a nechal se okroužkovat, říkala mi, že je důležité hlavně, abychom si byli věrní a abych vždy stál při ní. Abychom si pamatovali i po letech, proč jsme spolu. Co nás spojilo...

20 1
možnosti
Foto

Zdravím. Děkuji za komentář. Abychom si pamatovali i po letech, proč jsme spolu. Co nás spojilo... R^.

1 13
možnosti
Foto

S těžkým srdcem ale přeci je se loučím.

Díky oběma učitelkám za pokec, zablokovaným pánům za mínusy a věřím, že v další diskuzi zas pokecáme :-P

4 15
možnosti
Foto

Doplním, i za Ivu Hofmannovou, která bohužel nemá dukáty, ale všechny zde zdraví (někoho méně, jak už to v životě chodí :-)) sbohem kolektive. Čas se rozloučit. Příště více nadhledu a noblesy (to nejsou cizí slova, ryzí čeština).

3 17
možnosti
MS

Někteří blogeři vytáhnou na světlo Netu své soukromí, intimní představy a pak se diví, že se to někomu zdá nevhodné. Že, paní Tobiášová, Dianová & co.?

Jiní píšou ve svých článcích nesmysly a hrozně jim vadí, když je na to někdo upozorní. Že, paní Klimovičová?

A někteří přejmenovaní diskutéři neudrží obsah vlákna v paměti ani pár minut, jsou sprostí a přitom neoprávněně, jen díky své hlouposti. Že, paní Sasínková?

Kdyžtak si to promíchejte podle libosti a hlavně se těšte jen na samé sluníčkem provoněné, srdíčkové a palečkové diskuse. Tak to ale na Netu nechodí. Natož v Reálu, milé dámy.

A všem jejich nabubřelost, nižší inteligence a nadhodnocování sama sebe brání v uvědomění si vlastních chyb. Dunning-Kruger efekt on-line. R^

16 5
možnosti
Foto

A někdo je kapacita ve všech oborech a do všeho vidí, že paní Součková ?

Mě jen zaráží ta sprostota, kterou Vy a paní Khonová se mi snažíte podsunout. Kde jí prosím vidíte ? Jak trefně poznamenala paní Klimčovičová, je psána Braillovým písmem mezi řádky ?

4 17
možnosti
Foto

Tak jsem právě otevřela jeden cestovatelský blog a kdo tam řádí ? Součková...

Začínám mít podezření, že to bude učitelka ruštiny. Tím je řečeno doufám vše. (ostatním slušným kantorkám se omlouvám).

7 19
možnosti
PK

Hrajete si na stalkera? Nebo jste jen obyčejná drbna? ;-)

18 3
možnosti
Foto

J60a35n27a 14M38a11j50o50v22á

22. 5. 2013 20:44

Uf, náročná diskuse. Nakoukla jsem od marcipánu, tak jenom rychle. Marcelo, prostě pište dál. Umíte to tak, že vzbuzujete emoce a jste jedna z mála blogerů, které si pamatuji i jménem. Pište jak chcete a jak vám to vyhovuje. Stejně jako každý jiný. Ne vždy si u vašeho článku souhlasně zamručím, nejspíš jsem v mnoha věcech naprosto opačná. Ale sálá z vás radost ze života. Tak si ho prostě užívejte. I s tím psaním. A užijte si (všechny) fotbal. Já jdu na ty fialky R^

5 16
možnosti
Foto

R^ Přesně...také ne vždy souhlasím...také mi nepřišlo v jedné nebo dvou diskuzích vše ok...ale prostě zrovna tenhle blog je klasická pohodovka, náladovka, úsměvná, odlehčená s nadsázkou i zasněním...a mně se to líbilo :)

5 10
možnosti
MS

Představte si, že potkáte na ulici cizí lidi a začnete jim vykládat, jak to v ložnici děláte... jsou lidé, kterým to bude nepříjemné a jsou lidé, kteří vás nadšeně vyslechnou a jsou lidé, kteří vám jasně řeknou, to si nech na doma, jo? Jsou i děti, hlavně synové, kterým je trapné číst o sexuálních eskapádách maminky (Dcery jsou více tolerantní) - nebrat osobně, píšu všeobecně a vy jste známá tím, jak jste malicherná a vztahovačná.

Terapie blogem ještě nikomu nepomohla. Právě naopak, už jsem viděla dost případů, kdy se stav "pacienta" horší...

14 3
možnosti
AV

Tohle si představit umím. Už si neumím představit, že lidi, kterým jsou tahle témata nepříjemná a kteří mě přesto nadšeně vyslechnou (a dokonce se kvůli tomu nadšenému vyslechnutí za mnou schválně poženou přes dvě ulice), aby mi pak řekli, že si to mám nechat na doma. Jakou terapii tady tím specielním vyhledáváním nepříjemných zážitků a jejich následným podrobným rozpatláváním si řeší ti?

4 15
možnosti
EA

E87v45a 88A10d48a52m46o81v36a

22. 5. 2013 14:10

Víte, pokud budete detailně rozebírat intimnosti v blogu i v diskusi, vždy se budete cítit mizerně. Na ulici se také nepouštíme do hovoru s úplně každým.

11 2
možnosti
MV

Moc hezký sexy článeček. R^

8 10
možnosti
PK

;-D nynanej blogísek R^

16 2
možnosti
Foto

Odvážný blog:-) R^

A pro paní Miladu: já si víc cením blogerů, kteří jdou takhle s kůží na trh, odhalí se až tzv. "na dřeň ", než pisálkové, kteří jen honí karmu tím, že si přečetli zprávy (viz nyní např. x- blogů na téma Putna a Zeman), k tomu přihodí jednu nebo dvě vlastní myšlenky a blog je hotov. Ale je to můj názor, který se nemusí ztotožňovat s Vaším;-)

9 12
možnosti
Foto

Myslím, že těhotné maminky by takové věci neměli číst!, na to máte dost času ;-D. Moc dík, je mi z toho divně, ne z článku, ale z té diskuze. Článek mi přišel úplně nekonfliktní, přečetla jsem ten od p.D a ten druhý a hodila to na plac - a pak koukala.

4 14
možnosti
Foto

J47a25n79a 94M27a81j59o38v70á

21. 5. 2013 19:39

Dneska jsem šla z fitka a to mám vždycky skvělou náladu (že už to mám za sebou) a myslela jsem na "co-chlapské" články. A najednou přede mnou stáli. Pár přes padesát, droboučká paní a obrovský chlap. Ale fakt obrovský. Na výšku i na šířku. Skláněl se k ní, hladil ji po vlasech, v druhé ruce měl dvě tašky. Něco si povídali. Byla v tom blízkost a bylo to milé. Když je lidem spolu dobře, vždycky je to milé. Víc takových dvojic. Třeba i s berličkami a v důchodu.

5 16
možnosti
Foto

na okapu si ptačí párek zrovna brousí zobáky..taky jsem rozněžněn;-D;-)

11 2
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....