Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Musím sa smiať, ak ma tu niektorí majú za lesicatko. Pánové a dámy, z vás pravdepodobne nebudú dobrí pozorovatelia ani znalci ľudského chovania. Mali by ste sa viac snažiť, takto to máte zatiaľ za štyri mínus. ;-)

9 6
možnosti
AK

;-) Zase ta sebechvála a samolibý rádoby nadhled? Ale... souhlas s první větou, lesicatko byl sice umanutý (všude nacpal děcáky a adopce), ale byl to mimořádně slušný a korektní diskutér :-). (Vy jste přece dříve -před Velkou Diskutérskou - psal česky, jen se vám tu a tam vloudilo slovenské slůvko, že?)

7 8
možnosti
AK

Gratuluji, máte dar obyčejným příběhem rozpoutat vášnivou diskuzi ;-).

V Česku je 50% rozvodovost a v tomto kontextu vnímám některé rozhořčené reakce (vůči Jitce) za kapku pokrytecké a nepřejícné, dokonce čtu emotivní odsudky (špatná matka, takřka prostituující, každodenní lež a přetvářka, ničí život dceři atd.)...

Za sebe říkám... díky za každou takovou Jitku a Karla, kteří se po rozvodu/rozchodu dokáží v zájmu dítěte tak dobře dohodnout (když už neuměli žít spolu).

Za zmínku též stojí, že nepobuřuje tolik táta Karel, který 4 měsíce venku utrácel, ale máma Jitka, která bude 6 měsíců venku naopak vydělávat ;-D.

8 8
možnosti
Foto

No nazdar ... jsem se tím prolouskal, ale je to darda :))) Lidi, co mám rád, jsou až brutus směrem k autorce, lidi co nesnáším, vypadají najednou docela moudře ... lidi co neznám a navážejí se do nich lidi, co mám rád ... jsem musel při jejich obraně pluskovat ;-D Ale nedá se nic dělat ... vidím to stále stejně :) Pokud nejde o život, jde o stodukátů :))

8 8
možnosti
MV

No jo, to je ta diskusní černobílost. Jednou si někoho zařadíš a už  tam je. Občas to tak nesepne a barvy se prohodí. Internetové žvanění je prostě "placeté". (No ale stejně - furt lepší, než padesát odstínů šedi :-))

5 10
možnosti

nejsem v žádném případě mravokárce a špatných rozhodnutí jsem v životě taky pár udělala. Ale v popisovaných lidech vidím především ohromné sobce sobce - v té ženě o trochu většího než v tom chlapovi.

10 3
možnosti
Foto

možná?ostatně, psát o vztahu, kde je všechno ideální není zábavné ani čtivé

4 8
možnosti
Foto

Děkuju za zajímavý článek, který rozhodně stojí za zamyšlení... Napadá mě tolik "doplňujících" otázek, že by to vydalo na nějaký další ;-)

2 13
možnosti
Foto

Nadpis by měl asi znít: Když se žena rozhodne myslet jen na sebe...

Nejsem mravokárce a chyb mám taky dost za sebou.

Vaše kamarádka je jistě odvážná žena, ale mám pocit, že příliš myslí na sebe, dělá rychlá rozhodnutí a moc se nedívá kolem sebe. To si palec nahoru nezaslouží, řekla bych.

18 3
možnosti
Foto

Zato Ty si ho zasloužíš!

Tady ho mášR^:-)

9 1
možnosti
Foto

Děkuji všem diskutujícím, končí fotbal a já se jdu veselit ... držím totiž dietu a moje chuť na sex se zvyšuje úměrně s mým hladem, naštěstí můj manžel je po ruce a tak nemusím nikam jinam;-). Připomínám první věty tohoto článku - Prosím mravokárce a ty, kteří nedělají v životě chyby a špatná rozhodnutí, aby dál nečetli. Můj příběh se jim nebude líbit. Zatím:-)

7 10
možnosti
MB

To nie je o mravokárstve alebo o tom, že by človek neurobil v živote chyby. To je o pochopení fungovania človeka a jeho dosledkoch na seba a na deti. A to zjavne a těžce nezvládate, milá pani. A je jedno, koľko blogov o tom napíšete.

12 4
možnosti
MV

Věšela jsem teď prádlo a díky Vám si vzpomněla na kamarádku. Sblížily jsme se, když jsme byly obě čerstvě rozvedné. Je architektka (třeba) a skvělá matka, co si děti pořídila už na výšce. Já studovala a učívala se u ní na zkoušky a ona lítala ve svých oblacích, protože prostě jinak nemohla. Naše celonoční debaty byly naprosto dokonalé. Já jí vykládala tu teorii, ona aplikovala zkušenosti z praxe, hrozně jsme se spolu nasmály.  Časem jí došlo, že ty vztahy prostě moc nedává a trvalý nějak nechce. 

x

Když se teď vidíme, smějeme se zas. Já obíhám rodinu a ona rekonstruuje dům. A všechny naše dospělé děti dostudovaly nebo studují a mně se jeví, že se mají fajn. Celkem rovnocenně fajn, ať už jsou to ty s lítací maminkou, nebo ty s obyčejnou.

2 10
možnosti
ZK

Z17d70e70n44a 45K86o40č79í

2. 4. 2013 21:52

Tento blog asi vyvolá hodně rozdílných reakcí.  Lidé jsou různí a ženy s podobnou chutí skutečněexistují.  Není jich sice moc, alejsou.  Jsou muži celkem oblíbené ( ovšemvětšinou jen cizími ).  Po čtyřicítce sexuálnífrekvence postupně ustane – ne že by tyto ženy nechtěly, ale ti chlapi se zaměřína mladší ročníky a tak se většinou tyto dračice usadí a stávají se dobrýmimanželkami, či partnerkami.  Ne že bychzrovna všechno schvalovala, ale občas dokážu takové jedince i pochopit.  Řada chlapů na takovou milenku ráda sezasněným úsměvem zavzpomíná i v pozdním stáří.  ;-)

4 6
možnosti
Foto

:-) Víte, kolikrát ta paní musela vyslechnout, že má krásné oči!?:-):-):-)V

4 9
možnosti
MB

Tak čo pani autorka, dozvieme sa, z akej rodiny pochádza vaša kamarátka. Kto jej tak silno ublížil, že ona má potrebu ubližovať ľuďom okolo, hlavne mužom a potažmo aj svojej dcére?

9 5
možnosti
Foto

Niormal, tatínek umřel asi před pěti lety na nějakou nemoc, nevím na co...a maminka je taková ta všechno vím, všechno znám...viděla jsem jí párkrát, jo a má bráchu, ženatý, dva kluci - a co vy? Všechno OK?

5 8
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....