Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RM

Vážně si myslíte, že je chytré svůj osobní život zveřejnit, nechat otevřenou diskusi a ještě k tomu si jí přečíst? Ženská, kam jste dala rozum???

1 1
možnosti
ZK

Z81d55e12n84a 92K43o26č25í

31. 3. 2013 14:51

Také to tak nějak vidím !!

1 0
možnosti
PM

Všeci chlapi nejsou stejní...Jo a souhlasím zde v diskusi ve všech bodech s Karlem Boháčkem ;-)

2 0
možnosti
MP

Myslím, že největším nepřítelem jste sama sobě. Možná byste ten vyrovnanější přístup k okolí měla aplikovat taky ke své osobě. Veselé (ani text, ani foto) mi to ale nepřipadá. :-)

6 3
možnosti
Foto

Ani text, ani foto - veselé být nemá. Mám jiní články, které jsem psala s cílem vzbudit na čtenářích úsměv;-)

0 0
možnosti
LS

Cim vic zkusenosti mate, tim vic pochybnosti o sobe a mene soudu o druhych...to je podle meho nazoru pouzem znak zdraveho dusevniho vyvoje:) Takze pokud vas nekdo na diskuzich soudi a pusobi pri tom velmi sebejiste (jako by o vas vedel vice nez vy sama:)...da se predpokladat, ze to s tim jeho dusevnim vyvojem nebude az tak idealni;-)

4 1
možnosti
SN

:-)  Zajímavý článek, nejen pro ženy. Já už mám život v jádru za sebou, ale alespoň mám na co vzpomínat. Nikdo nejsme stejný a žádná situace se neopakuje. Hlavně neubližovat druhému. Nejhorší je, když si o tom povídá celá vesnice. Rozbíjet rodinu kvůli příležitostné nevěře je hloupost. Staré přísloví říká: Takhle vím co doma mám, co se vyklube z toho, co si pak domů přivedu, nevím. R^VR^ Fotka v barvě je pěkná ! !!

3 0
možnosti
Foto

;-)R^Jste kočka, jste kočka, jste kočka- a perfektně urobená;-)

2 2
možnosti
Foto

A že se my kočky poznáme, co?;-)Děkuju!

1 0
možnosti
Foto

Děkuju a prosím, poradíte mi jak si dát ikonku blogu k svému jménu - tak jak to máte vy? Snažila jsem se, ale nepřišla jsem na to, to víte, věk dělá své ...

0 0
možnosti
Foto

Neberte diskutéry příliš vážně, spousta lidí to ani pořádně nepřečte, jen se chytnou nějaké hlouposti bez souvislostí, a diskusi berou jako prostor pro vyjádření svého Jediného Správného Názoru ;-). Jste hodně otevřená, a každýmu se to prostě líbit nebude. 

A představte si,  že ještě nedávno byly diskuse anonymní, a to byste koukala, jakej to byl nářez. Těch trollů a trpaslíků, co zde anonymně řádilo pod blogy zcela konkrétních lidí s fotkou a plným jménem ...  Ale zas to byla nesrovnatelně větší p*del :-P.

Pokud Vám můžu radit, vemte si z diskuze jen to, co Vám něco přinese. A nemusí to být jen plácání po rameni, může to být i kritika... Nicméně hloupé a zlé příspěvky ignorujte, píšou je hloupí a zlí lidé ;-).

4 3
možnosti
Foto

Anonymní diskuze si představit ani neumím, ale třeba e-mailem mi chodí hrozně milé věci a to vážně potěší.

1 0
možnosti
EA

E47v74a 39A33d51a42m48o50v43a

26. 3. 2013 12:32

:-) Snažíte se o tom přesvědčit spíš sebe, že ? I když je text adresován čtenářům :-)

4 6
možnosti
Foto

Překáží mi přikrývka ve výhledu;-D Nebrat si diskuzní příspěvky moc osobně :-)

8 1
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....