Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

moc hezky napsané

"Někde jsem se sobě ztratila. Někde mezi životem a sněním jsem ztratila sama sebe. Nechala jsem hnusné věci z minulosti, aby formovaly můj pohled na současnout a budoucnost. Dovolila jsem tomu, kdo mi ubližoval, aby ovlivnil můj úsudek o těch, které potkávám teď."

také to mám podobné. když vás zradí partner, kterého jste milovali, věřili mu a mysleli na budoucnost s ním, tak to ani jinak nejde. A ještě horší, je když ten nevěrný artner je žena a připraví vás  o vaše děti, které milujete nade vše

0 6
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....