Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Safriš, Marcelo, OBDIVUHODNĚ otevřené! SMEKÁM! R^R^R^

0 2
možnosti

Fakt dobry !!! Libilo se mi to a na ty stouraly se vykaslete !!!! Muzeme litovat jen toho co jsme nezazili nez toho co jsme prozili :-)

1 0
možnosti
Foto

já mám k povídání s psychologlem blíž, než se zdá;-)ale ráda bych si přečetla váš blog, , co vy na to?

0 1
možnosti

Víte, Marcelo... Já vím, že už nežijeme v klasické křesťanské době, kdy se běžný katolík s podobnými problémy obracel k Bohu přes prostředníka u zpovědi, velmi upřímně a přitom "tajně", nicméně toto už je opačný extrém - obnažovat tímto způsobem svůj milostný život veřejně přes celým národem mi přijde pokleslé, nechutné a sobecké. Myslela jste například na své děti, které takto vidí svoji matku "nahou" a navíc jim to může každý ve škole i jinde předhazovat? Myslela jste na to, že podobné věci by měla normální ženská říkat pouze svým nejlepším kamarádkám, třeba u sklenice vína? Pokud vás někdo níže "obdivuje, že se z toho dokážete vypsat", já to naopak pokládám za známku slabosti, rezignace a sebepohrdání. První známkou silnější sebeúcty, která je základem ke zlepšení vašeho života, bude když se v sobě přestanete veřejně a sebemrskačsky nimrat.

5 5
možnosti
Foto

Víte Martine, mé děti jsou Ti první, kdo mé věci čtou..Vaše děti se posmívají jiným? Z tohoto důvodu bych neměla psát co cítím? Čtete knihy? Chodíte do kina? Přiznáte sám sobě svoje chyby, slabosti? O čem píšete vy?

1 2
možnosti

Inu, chtělo by to méně egocentrismu, především nebrat se tolik vážně a - snažit se konečně alespoň trochu zmoudřet. Držím vám v tom palce, jistě to dokážete.

6 0
možnosti

Nechcete si o vašem blogu mnohem obšírněji popovídat s psychologem? ..... Určitě by měl pár dobrých rad.

10 3
možnosti

To nebude třeba, krize středního věku je prý povinná pro všechny a prý pak přejde a vyjdeme z ní všichni moudřejší. Jen moje tetička tvrdí, že krize středního věku je kec a řeší ji lidi, kteří nemají co na práci. Takže to možná chce se zaměstnat. Nebo tedy po krizi moudřet. Asi jak je každému vlastní.

1 1
možnosti
Foto

Marcelo, doporučuju Vám dvě věci: zaprvé, nečekat automaticky to nejhorší, jestli jste našla vztah, který Vás uspokojuje, měla byste partnerovi "uvěřit", že Vás má rád takovou, jaká jste. Podle mě to bez důvěry fungovat prostě nemůže. A zadruhé, zkuste každý den najít aspoň jednu, třeba jen mrňavou věc, ze které můžete mít radost. Něco "svého".

Ale  nechci Vám udělovat na základě jednoho článku mudroprdské rady do života, stejně se s tím musíte poprat sama. Tak aspoň: píšete dobře, to každá neumí :-)

2 2
možnosti

PS: .... to slovo je vlastní tvorba, nebo se to učí ve škole? :o)

1 0
možnosti

moc hezky napsané

"Někde jsem se sobě ztratila. Někde mezi životem a sněním jsem ztratila sama sebe. Nechala jsem hnusné věci z minulosti, aby formovaly můj pohled na současnout a budoucnost. Dovolila jsem tomu, kdo mi ubližoval, aby ovlivnil můj úsudek o těch, které potkávám teď."

také to mám podobné. když vás zradí partner, kterého jste milovali, věřili mu a mysleli na budoucnost s ním, tak to ani jinak nejde. A ještě horší, je když ten nevěrný artner je žena a připraví vás  o vaše děti, které milujete nade vše

0 6
možnosti

bohuzel, udalosti v zivote se nedejí tak, jak jsme si predstavovali, jak jsme si vysnili...mam pocit, ze je uplne jedno, zda jste krasna zena, dokonala kucharka, uklizecka, chuva vasich deti, pecovatelka vaseho muze..kdyz partner chce, tak proste zahne, zvlast, je-li vas vztah jiz dlouhodoby. Nastoupi otupelost, nuda, prejedeni se jeden druhym a zacne touha po necem novem. Akorat ty deti, ty jsou v tom uplne nevinne a kolikrat az nejhur, dojde-li krozvodovym tahanicim a z partneru se stavaji hyeny..Jste tu. Zijete. Jsou tu ty deti. Musite se zvednout a jit dal..a premyslet do zivota jinak, jste inteligentni zrala zena, verim Vam, ze se s tim poperete;-) R^

5 0
možnosti

myslíte,že jsou lidé,kterým tyhle věci nic neříkají.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS