Diskuse

Sexy Kráska

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Výřivku jsem nanašla, tak nevím ...

0 0
možnosti

Vojín Kefalín, prozraďtě mi, čo je to také "výřivka"? To je nějaká budka pro sovy?

1 1
možnosti
Foto

Zdravím, pročítám diskuze a až teď mě to trklo, nenapadlo by mě, že jsem napsala y ...Ach jo a díky.

0 0
možnosti
Foto

Vím že se to moc nehodí,ale nevíte někdo,proč je u každé reakce hned mínus???8-o

Tady není nic špatného,tak proč???

Že by někdo,kdo Ti nefandí???;-D;-D

4 1
možnosti
Foto

No vidíš, já si toho ani nevšimla ...;-€

4 0
možnosti

"Míjeli dny..."  rozumíme si, že jo... ;-)

Dialogy sekáte jak turecký med, člověk se nestačí ani nadechnout a už je tečka. :-/

3 3
možnosti
Foto

hezké, čtivé :) Jen jsem čekal tu erotiku avizovanou na začátku :))

5 2
možnosti
Foto

Čekám na reakce okolí...a dál uvidím;-)

2 2
možnosti
Foto

pěkné, pochvala.... akorát pozor na toho výra :-P

3 2
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....