Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je ve Vás jakási neuvěřitelná otevřenost, která mě bere a která činí Vaše texty mimořádně plastické... samozřejmě odvrácenou stránku toho jste naprosto přesně popsala... :-)R^

2 0
možnosti

Marcelo, Vase clanky se mi moc libi! Drzte se.R^R^

1 0
možnosti
Foto

O každém článku se dá tvrdit, že je splácanina...

1 3
možnosti
Foto

Fandím Ti...krásně se mi to čte....a ty negativní reakce...některé jsou neopodstatněné,některé k chápání...a někomu bych za ně dala do zubů...ale to jsou jen mé pocity...za sebe DÍKY....;-)

3 3
možnosti
Foto

A konkrétně v této diskuzi nechápu ty mínusy...8-o

2 3
možnosti

:-) Uz mesic? Stihla jste se predstavit dobre, zatim ruznoroda tvorba. Procetla jsem zpetne vase clanky... no, hodne otevrena zpoved, musite tedy pocitat s ruznymi reakcemi. No a psat o detech, ktere si to prectou... to dopadne, vsak to uz vite. Nedrazdit pubertaky bosou nohou;-D

2 1
možnosti
Foto

Hezká žena na fotce R^

2 6
možnosti
Foto

Tak to mínus tedy neberu:-P!

Vám děkuji:-)!

1 4
možnosti

Zahoďte sebelítost, nepitvejte nepřející reakce a dělejte to dál tak, ja vás to baví. :-)

1 1
možnosti
Foto

J69a27n 61D86l65o96u58h47ý

18. 2. 2013 19:54

nemusím s Vámi vždy souhlasit.. ale za tu otevřenost a odvahu R^ tak se držte :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....