Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Horký týden

Janička je sestřenicí bývalé ženy mého současného muže. Můj muž ji zná od doby, kdy byla malým děvčátkem, jak rád s oblibou říká. Jsem stejně stará jako ona, ale zatímco já se v některých okamžicích stávám pro svého chotě (řečeno s nadsázkou) starou rašplí, ona je pro něj děvčetem stále. Je vidět, že relativní je úplně všechno.  

Jsme s Janičkou kamarádky. Mám ji ráda, stejně jako její sestru, jejich rodiče, rodiče bývalé ženy mého současného muže, jejího bratra a bratra jeho manželky a prostě celou jejich rodinu. Janička přijala se svými dětmi, jedenáctiletou E a sedmiletým F, a se svou neteří tříletou S a s dcerou od bratrance třináctiletou A na chalupu k mým rodičům. Má totiž mé rodiče ráda. Půjčili jsme si ještě osmiletou M a dvaapůlletou N, to aby nebyla nuda. Můj muž si vzal taky dovolenou, děti totiž miluje. 

Šest dětí v kombinaci s mými rodiči a mým mužem, který je v pohodě, ať se děje co se děje a s Janičkou, kterou nerozhází vůbec nic, mi překazili dietu a sportovní zápal. Když všichni (malí) usnuli, neměla jsem sílu na nic, natož na běhání a chuť maximálně na červené víno a čokoládu s oříšky. Abych nebyla nespravedlivá, po sedmičce vína jsem byla bezkonkurečně poslední, kdo ráno vstával a můj manžel každý den dojel pro čerstvé rohlíky a noviny.

Pondělí - na kolech jsme jeli do lanového parku. N se jenom dívala, zato S chtěla lézt. Štěpán, sedmnáctiletý instruktor, ji musel zachraňovat. S se do něj zamilovala. Další dva dny mluvila jenom o něm.

Úterý - děti jsme vzali na koně. A se bála, S vůbec, A se při cvičení odmítala pustit hrušky sedla, S se odmítala držet čehokoliv. N jezdila taky a byla nadšená. F dal svému koni všechnu mrkev, takže ho E,S, A a M s N chtěly zmlátit. F má při řevu velice vysoký hlas. S sebrala cigerety mému manželovi a dala si je do svého batůžku. Hledali jsme je skoro hodinu, pak tvrdila, že jí je tam dali skřítkové. 

Středa - jeli jsme na Rozkoš. Byl hrozný hic. M si nevzala křidýlka, takže brečela na břehu. Pak řvala ve vodě. N vodu z Rozkoše neustále pila. F nachytal do kbelíčku malé rybičky a pokusil se rozdělat ohniště, chtěl si je usmažit, jako u moře. Můj muž a Janička jeli pro pizzu. Trvalo jim to tak tři hodiny. S chtěla kakat za karavenem. Odchytila jsem jí tam a přes kemp s ní běžela na WC. Po cestě z ní něco vypadlo .... Při kousání  pizzy mi manžel oznámil, že zítra za námi přijede babička s dědou a K se svojí ženou a dvěma syny ( rodina bývalé ženy) a Janička se zeptala, jestli by nevadilo, kdyby přijela i P, její sestřenice a zároveň bývalá žena mého muže. Můj muž řekl, že jemu to nevadí a ze mě vypadlo:

" Jste se oba pos....".

A bylo to. Byla jsem hysterka, žárlivka a nevděčnice. Po návratu na chalupu se mě můj táta zeptal, co měly děti k obědu. Jestli jsem jim v karavanu při čtyřiceti stupních uvařila polévku. Děti totiž polévku musí jíst každý den. Polévka je základ. Dala jsem si neurol a šla spát.

Čtvrtek - jeli jsme do Častolovic na zámek a do zahrady. Mají tam mini ovce a mini kozy a poníky a holuby a pávy a osly a všechno ochočené a můžete je krmit. Chtěla jsem po manželovi šest stovek na zakrslou ovečku, zdálo se mi, že by mi mohla rozumět. Nedal mi je. Obědvali jsme v zámecké restauraci. F chtěl objednat colu, Janička mu to nedovolila. Rozeřval se. Janička mu natáhla takovou, že se druhou stranou tváře praštil o stůl. Servírka, která v tu chvíli stála u stolu vypadala, že přemýšlí o zavolání na sociálku. S nám spadla do kašny, snažila se chytit jednu ze zlatých rybiček. Večer jsme grilovali. Tedy, griloval můj manžel. Já seděla, konverzovala a pila. Manželova bejvalka nedorazila.

Dorazila v pátek. Zrovna jsem vycházela z toalety, s časpopisem v ruce a ona stála u nás v chodbě. Byla jsem v pyžamu, s očima oteklýma po víně a vlasama jak Divá Bára. Ideální na potkání bejvalky. S se pozvracela do bazénu. Zvracení bylo růžové, nechtěla mi říct, co kde snědla. Byl pátek a mě už nic nerozházelo.

Sobota - Janička odjela s F a E  a postupně i ostatní děti. Naši mi vysvětlili, co všechno jsme dělali špatně. Můj manžel to, že jsem se mu zdála nervózní a ráno dlouho spím. Našla jsem pod postelí prázdnou lahev kečupu, to proto měla S růžové blitky.

Jsem vděčná za naši velkou rodinu. Mám ráda děti. Kdyby se můj muž choval ke mně tak jako k Janičce, byla bych tou nejšťastnější manželkou ( úplně spokojenou manželkou). Zdála bych se mu pořád mladá. Poznal by, že jsem zhubla. Chválil by mi i jídlo, které by mu zrovna moc nechutnalo ( promiň Jani). Naše děti ( kdyby byly malé) by se mu zdály roztomilé i ve chvíli, kdy ječí, neuklízejí, rozbíjejí, zvrací, kňučí ....

Neděle - jsme sami doma. Otvíráme okna, dělám zeleninový salát. Můj manžel mi sundává tričko. Zvoní telefon. Volá Janička. Chce recept na můj čokoládový dort a už se těší až se uvidíme ... Bude nuda, až všechny ty děti odrostou.

Létu zdar !!!

I. Štěpán zachraňuje S.

 

 II. Za chvíli bude jedna z nich zvracet ...

 

III. Porce podle zásluh.

IV. Drže se ! Pusť se !

 V. Takhle fotí můj muž ...

VI. Část smečky a můj manžel.

 

 

 

Autor: Marcela Tobiášová | úterý 30.7.2013 13:29 | karma článku: 23,55 | přečteno: 1618x
  • Další články autora

Marcela Tobiášová

Šest týdnů ve Španělsku

Ráda bych se připomněla těm, kteří mě četli. Nepřestala jsem psát, jen píšu jinde - mám svůj blog bez reklam a v prostoru, který je jen můj. Budu ráda, když nakouknete a třeba mi i napíšete.

10.2.2020 v 14:37 | Karma: 8,47 | Přečteno: 702x | Diskuse| Ona

Marcela Tobiášová

O pinďourech a pipinkách

Jestli Zbojníka poté, co přišel k nám, něco zmátlo, tak to, že žena(já) má stejná práva jako muž(můj). Tedy, že mám svoje peníze, řídím auto, přepínám televizi a rozhoduju o tom, co budeme dělat.

4.6.2018 v 10:38 | Karma: 34,71 | Přečteno: 3550x | Diskuse| Osobní

Marcela Tobiášová

Už jsi máma?

Beruška a Zbojník, děti, které máme v pěstounské péči, mají svou rodinu. Skoro každé dítě, které je u nás v systému náhradní rodinné péče, rodinu někde má. Celé měsíce, zatím co jsme děti měli v přechodné pěstounské péči, jsem si

25.4.2018 v 8:19 | Karma: 34,62 | Přečteno: 2791x | Diskuse| Společnost

Marcela Tobiášová

Děti na odpis:Konečná (?)

Zbojník a Beruška v Dětském domově. Jasně, že bych to nikdy nepřipustila. Nedovolila. Nedokázala bych je poslat do děcáku. Můj muž si byl jistý,že se rodina najde. Žádné A co když. O jiné variantě než předání do nové

13.9.2017 v 8:00 | Karma: 46,32 | Přečteno: 12950x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Děti na odpis - do roka a do dne

Slyším : „Máme pro ně vytipovanou rodinu“, a na několik vteřin mi přestává bít srdce. Je to tak pokaždé a pokaždé mě to píchne úplně hluboko vevnitř. Je to dobrý konec, potvrzení smysluplnosti mé práce, je to radostná zpráva.

5.6.2017 v 23:16 | Karma: 44,17 | Přečteno: 11954x | Diskuse| Občanské aktivity
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Pro mírové rozhovory s Ukrajinou nejsou důvody, řekl Kreml. Jednat odmítá i Kyjev

27. dubna 2024  11:45,  aktualizováno  12:14

V současné době neexistují důvody pro mírové rozhovory mezi Ruskem a Ukrajinou, protože Kyjev...

KOMENTÁŘ: Jako figurky na šachovnici StB. Akce Skaut byla obří past na odboj

27. dubna 2024

Premium Odboj, nebo provokace? Před pětasedmdesáti lety, v dubnu roku 1949, vrcholila u nás akce Skaut,...

Sociální nůžky se rozevírají. Češi chudnou, ač pracují, říká antropoložka

27. dubna 2024

Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 45 573 korun hrubého, vypočítala Platforma pro...

Precheza dostala novou pokutu za únik oxidu siřičitého, má zaplatit půl milionu

27. dubna 2024  11:27

Přerovská chemička Precheza dostala za únik oxidu siřičitého do ovzduší v říjnu 2014 od České...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....