Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Dnešní fotbalové ráno

Pár faktů : spím nahá a se špuntama v uších, můj manžel trénuje mladé fotbalisty a můj syn hraje fotbal.                   

Já jsem sova, můj manžel skřivan. O víkendu jezdí kupovat housky a šunku a noviny, uvaří kávu a pak se mě pokouší dostat z postele.

Večer, když usne a já zírám do stropu, vylézám a píšu. Při psaní mi utíká čas jako při nečem jiném a tak zjistím po pár hodinách, že už jsou třeba čtyři.

Přesně takhle to bylo v sobotu v noci. Do dvanácti jsme se dívali na Zlo pod sluncem, úžasně zpracovanou detektivku od Agaty Christie, pak si spolu zalezli a když začal pochrupovat, vylezla jsem a šla k počítači. Spát jsem šla kolem čtvrt na pět a byla jsem úplně zblblá, když jsem slyšela Toma, jak se s manželem v kuchyni vybavujou.

Byla neděle, sedm ráno, ještě šero a já jim šla jako správná máma a žena popřát hodně štěstí na turnaji, kam odjížděli.

Šla jsem tak nějak podvědomě, to já totiž umím. Kolikrát s někým po ránu mluvím, někdo mi něco říká, já si něco napíšu a přitom to jde úplně mimo mě,vědomě o tom nevím.

Takže jsem nahá, se špuntama v uších prošla obývákem a kolem jídelního stolu, když jsem uslyšela hřmotný a hluboký hlas mého šestnáctiletého syna:

" BOŽE MAMI!"

Zastavila jsem se a myslím, že mi to trvalo alespoń minutu, než mi to došlo.

Nalevo u stolu dva, napravo na sedačce tři, celkem tedy pět Tomášových spoluhráčů.

Nevědomky jsem zařvala a pozadu jsem  zacouvala zpátky do ložnice ( prostě i podvědomě vím, že zepředu vypadám líp než zezadu a předek už stejně viděli ) . Ve chvíli, kdy jsem za sebou zavřela, se ozval obrovský smích.

Většinu těch kluků znám tak od šesti. Naposledy jsem je viděla na diskotéce, kam jsme je šli zkontrolovat, frajery. Seděli u stolu každý s půlitrem piva ( to, že jim není osmnáct nechme v tomhle příběhu stranou ) a  když jsme k nim přišli a manžel jim řekl ( ironicky a rozčíleně)

         " Pánové, tak si dáme panáka, co vy na to ? " uklidńovala jsem ho a zastávala se jich, s tím, že je to jejich první a poslední pivo a že by šli určitě za chvíli domů, když je před zápasem.

Teď mám pocit, že už se před nima nemůžu nikdy ukázat.

Před chvílí mi volal manžel z toho turnaje, prý hrají všichni výborně, přestože, jak mu v autobuse svěřili, zažili po ránu obrovské trauma.

" Jak ti je, když Tě viděli nenamalovanou a rozcuchanou? " smál se.

" Proč máme pět puberťáků v neděli v sedm ráno v obýváku? " ptám se já.

" Protože raději chodí dřív, aby se náhodou nezpozdili a mně jich bylo líto, stáli na parkovišti a byli zmrzlí..."

" Ale pobavila si celej mančaft, miláčku" potěšil mě.

" Prý si vypadala jako náměsičná" dodal.

Jsem ráda, že se zasmáli a chci jim vzkázat -  Pánové, zapomeňte na to, co jste viděli. Bylo by škoda, kdyby jste už takhle brzy pochopili kouzlo push-upek, stahovacího prádla a make-upu. Prostě zapomeňte.

 

 

 

 

Autor: Marcela Tobiášová | neděle 3.2.2013 12:16 | karma článku: 16,00 | přečteno: 647x
  • Další články autora

Marcela Tobiášová

Šest týdnů ve Španělsku

Ráda bych se připomněla těm, kteří mě četli. Nepřestala jsem psát, jen píšu jinde - mám svůj blog bez reklam a v prostoru, který je jen můj. Budu ráda, když nakouknete a třeba mi i napíšete.

10.2.2020 v 14:37 | Karma: 8,47 | Přečteno: 702x | Diskuse| Ona

Marcela Tobiášová

O pinďourech a pipinkách

Jestli Zbojníka poté, co přišel k nám, něco zmátlo, tak to, že žena(já) má stejná práva jako muž(můj). Tedy, že mám svoje peníze, řídím auto, přepínám televizi a rozhoduju o tom, co budeme dělat.

4.6.2018 v 10:38 | Karma: 34,71 | Přečteno: 3550x | Diskuse| Osobní

Marcela Tobiášová

Už jsi máma?

Beruška a Zbojník, děti, které máme v pěstounské péči, mají svou rodinu. Skoro každé dítě, které je u nás v systému náhradní rodinné péče, rodinu někde má. Celé měsíce, zatím co jsme děti měli v přechodné pěstounské péči, jsem si

25.4.2018 v 8:19 | Karma: 34,62 | Přečteno: 2791x | Diskuse| Společnost

Marcela Tobiášová

Děti na odpis:Konečná (?)

Zbojník a Beruška v Dětském domově. Jasně, že bych to nikdy nepřipustila. Nedovolila. Nedokázala bych je poslat do děcáku. Můj muž si byl jistý,že se rodina najde. Žádné A co když. O jiné variantě než předání do nové

13.9.2017 v 8:00 | Karma: 46,32 | Přečteno: 12950x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Děti na odpis - do roka a do dne

Slyším : „Máme pro ně vytipovanou rodinu“, a na několik vteřin mi přestává bít srdce. Je to tak pokaždé a pokaždé mě to píchne úplně hluboko vevnitř. Je to dobrý konec, potvrzení smysluplnosti mé práce, je to radostná zpráva.

5.6.2017 v 23:16 | Karma: 44,17 | Přečteno: 11954x | Diskuse| Občanské aktivity
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Ruský zbrojní průmysl vzkvétá. Díky čínské pomoci výroba dramaticky roste

4. května 2024

Premium Přes citelné západní sankce ruský zbrojní průmysl vzkvétá. Tamní produkce zbraní se dramaticky...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Budoucnost válčení? Stíhačka řízená AI obstála v „boji“, vezla i šéfa letectva

3. května 2024  21:23

Americký šéf letectva Frank Kendall se poprvé proletěl experimentální stíhačkou F-16, kterou místo...

Hamás má týden na příměří, jinak Izrael vtrhne do Rafáhu, spekuluje Egypt

3. května 2024  19:28,  aktualizováno  21:13

Izrael dal palestinskému radikálnímu hnutí Hamás týden na to, aby přijal dohodu o příměří a...

  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....