Foto - blogy

Marcela Tobiášová

Můj podzim

S koncem léta k nám do rodiny přibyl modrooký Uzlíček, Piškotek, Budulínek. Čtyřkilové lidské mládě dokázalo to, co nikdo jiný. Pořád se směju. Mám pocit nekončeného štěstí. Zpívám si. Nic není problém. Váhu jsem kopla do kouta a nevadí mi, že třikrát denně peru. A žehlím. Dobrovolně, s úsměvem a každý večer. Dívám se kolem sebe a vnímám to, co jsem dlouho neviděla ... Krásu.

12.10.2013 v 9:35 | Karma článku: 13.43 | Přečteno: 1725 | Diskuse
Počet článků 154 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 5591

Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....