Marcela Tobiášová

Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....  

Marcela Tobiášová

Narodila se dvojčátka, za kolik si je vezmete?

Někdy před dvaceti lety Kamila otěhotněla. Od své dcery a jejího otce odešla asi po půl roce. Táta s malou Kamilkou zůstali sami.

28.1.2015 v 14:59 | Karma: 33,57 | Přečteno: 6935x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Poděkování jedné hloupé ženě

Vážení mí milí, Vy, kteří mě už nějaký ten den rádi čtete, znáte mě skoro tak dobře, jako ti, kteří žijí vedle mě. Víte o mých slabostech, prohrách, neřestích i radostech, znáte mého muže, mé děti, rodiče, bráchu ... Víte, že jsem emotivní a někdy pěkně urputná a že jsem taky pěkně ješitná a chci se líbit a baví mě muži a sex a sladkosti a víno ... Jak ráda bych psala jen veselé článečky k pobavení!

17.1.2014 v 15:16 | Karma: 35,55 | Přečteno: 3976x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Dej mi šanci

...i svojí poezii máma protonebudu číst tu tvojí co víc říctmůže druhý prvnímuaby pochopil

22.4.2013 v 10:50 | Karma: 12,14 | Přečteno: 668x | Diskuse| Ostatní