Marcela Tobiášová

Ještě že nejsem lesba

18. 07. 2016 9:20:44
Občas přemýšlím, jaké by to bylo, kdybych žila s ženou. Přiznávám, že o tom uvažuju hlavně v době české fotbalové ligy (Premier League a Bundesliga mi nevadí, tam jsou sexy chlapi) a ve dnech, kdy můj muž onemocní rýmou.

Taky na ulici mě mnohem častěji napadne TO JE KOST než TO JE KUS MUŽSKÝHO!

A podle internetového testu sexuální orientace jsem víc homo než hetero

Takže: Nejsem náhodou lesba?

Kdybych byla, nejspíš bych to dost dlouho tajila před svým okolním. Pamatuju si na to, jak jsem se bála mámě říct, že spím se svým klukem, natož přiznat se, že to dělám s holkou....

Prostě bych naoko chodila s klukem a sem tam mu nejspíš i podržela (kdoví, jak to mají ženy, které nespí se svými muži?)...

... do té doby, než bych potkala tu první pravou, s ní bych se přestala bát toho, co si bude myslet okolí a šla s kůží na trh a ...

... nestalo by se nic, protože naši vědí, že sexuální orientace je vrozená, možná by chvilku doufali, že se u mě jedná o chuť experimentovat a vyčnívat z davu a taky provokovat svíčkové báby a na otázku sousedky JAK SE TO MOHLO STÁT, VŽDYŤ VY JSTE OBA S MANŽELEM TAK SLUŠNÍ LIDÉ A TA VAŠE HOLKA ...by mamka odpovídala JÁ VÁM NEVÍM, V DESETI CVIČILA SPARTAKIÁDU TAK TO MOŽNÁ CHYTLA TAM

a já bych dál žila úplně normální život,protože v našem státě jsme hodně tolerantní, za homosexualitu se nezavírá, všichni, včetně našich vzdělaných politiků ví, že (my, homosexuálové) jsme slušní a sympatičtí lidé, každý nějakého toho homosexuála zná a má ho rád a tak bych si žila s přítelkyní ( možná několika přítelkyněmi, samozřejmě s jednou podruhé – nebyla bych přece úchyl) v pohodičce do té doby

než by mi začaly tikat biologické hodiny.

Tak za prvé : všude se to píše, vymíráme. Byla bych hezká a chytrá žena, takže bych cítila nejenom chuť, ba přímo povinnost rozmnožit se.

Za druhé:máma s tátou by mojí sexuální orientací nijak netrpěli, až na to, že by prostě toužili po vnoučatech.

Za třetí : jsem přesvědčená, že stejně tak jako ženská, která se ráda nechá svázat, že stejně tak jako chlap, kterého vzrušují chodidla (pozor JENOM CHODIDLA), že stejně jako ženská, která sex nemá ráda a jen ho trpí a stejně tak jako chlap, který neudrží penis v kalhotách, kdykoliv kolem něj projde šestnáctka v minisukni, stejně tak jako většina ostatních lidí, kteří v posteli dělaj nebo nedělaj různé věci BYCH PROSTĚ ZATOUŽILA MÍT DÍTĚ.

Jsem ( byla bych ) kreativní žena činu a tak bych si sesumírovala mé možnosti

Ta nejjednodušší cesta , vydržet to a vyspat se s chlapem,otěhotnět, zamávat mu a nic mu neříct ( o co bych byla horší matka než heterosexuální žena, která chce dítě a volí tuhle variantu? ), pro mě nepřichází v úvahu. Hraju fér a chci (chtěla bych)

aby mé dítě znalo svého otce a otec věděl, že má dítě. Proto bych se dohodla s kamarádem a společně bychom si nějakého toho malého sviště pořídili (samozřejmě za daných pravidel a i s riskem, že jeden z nás toto pravidlo poruší)...

Jenže : možná by to pravidlo znělo tak, že OTEC nebude zapsán v rodném listě. PROSTĚ : dá mi svoje sperma, až se prcek bude vyptávat, tak se mu představí, ale víc s ním nechce mít společného : rozuměj, nechce mít vyživovací povinnost (má muž právo rozhodnout se, co udělá se svým spermatem?)

A tak bych otce do RL neuvedla, vychovávala bych ho se svou přítelkyní, se svou ženou (určitě bychom měli svatbu, protože svatba je oslava, rituál, slib) a naše dítě by mi říkalo mami a stejně tak by říkalo i mé ženě, mami (to mi připomíná, že Zuzka od sousedů už má třetího tatínka a ten její první už má další dvě děti každé s jinou maminkou a nikomu to nepřijde divný).

A těm, co by se ptali Jak to máme bych odpovídala Normálně

A těm co by nás uráželi bych řekla:

V naší republice se rozvání skoro každé třetí manželství heterosexuálů.

Uvádí se, že až 40% českých žen a 60% českých mužů je minimálně jednou za život nevěrných.

Miroslav Macek je hetero jak hrom a žil (žije) s dvěma ženami naráz a s oběma naráz měl mimino.

Radek John zplodil se svou milenkou dítě a kdyby neboural, nikdo by to doteď (ani jeho dnes už bývalá žena) nevěděl.

Jediný z našich tří polistopadových prezidentů (ten současný) není propírán v médiích díky nějaké sexuální kratochvíli a při pohledu na jeho statnou urostlou figuru, galantní chování k ženám a šťastný a spokojený výraz ve tváři jeho ženy můžeme hrdě říkat :

Ano, takhle vypadá slušný občan a šťasná rodina (co si pamatuju i tady je nějaká bývalá žena s dětmi ...).

Takže : Jděte do háje s kecama o tradiční rodině, ústavy jsou plné dětí heterosexuálních rodičů a věznice plné dospělých,kteří jsou z heterosexuálních svazků a zakopaní novorozenci na zahradách nebývají dětmi homosexuálů

Tím chci říct, že o tom, kdo bude skvělá máma a skvělý táta nerozhoduje to, co dělá v posteli a koho miluje

( V letech 1970 až 1993 zpracovával Kurt Freund (český psychiatr a sexuolog) výzkum mezi 678 pedofily, z nichž 28% preferovalo stejné pohlaví.

To znamená, že 72% pedofilů bylo heterosexuálních.

Rozhodně to neznamená, že skoro tři čtvrtiny heterosexuálů jsou pedofilové ......

(i když takhle zpracovaná statistika by se mohla hodit, třeba nějaké paní poslankyni))

Jenže já (i když mám občas pochyby) mám na NORMÁLNOST GLEJT.

Oddací list.

Dokonce dvakrát.

Řeknu Vám, jsem strašně ráda, že jsem normální.

Protože,kdybych byla lesbička a slyšela bych slova některých našich politiků a státních úředníků,

bylo by mi líto mamky a táty a taky našeho dítěte,že o mě musí tyhle hnusné věci poslouchat

A pak by mi to nedalo

a

Mrkla bych se

na

JEJICH SEXUÁLNÍ ŽIVOT (těch politiků a úředníků)

A to by teprv bylo pokoukáníčko (jsem si jistá).

Autor: Marcela Tobiášová | karma: 36.91 | přečteno: 5662 ×
Poslední články autora