Chci být dokonalá žena

Tak já vám nevím. Něco dělám špatně. Odpověď na to, co, hledám všude a už pěkných pár let.Od chvíle, kdy jsem řekla poprvé ano ... 

Pamatujete si reklamu na kávu, kde elegantní Marek Vašut hraje se svou štíhlou ženou domino a jejich děti jim vaří kávu? Otec rodiny má na sobě košili, paní domu halenku a sukni. Roztomilou holčičku s malými cůpky škrobených  šatečkách vyzvedne její bratr do náruče, aby dosáhla pro hrnečky. Pak malý silák odstřihne růžek obalu na kávu …

Reklama je stará dvacet let a já dvacet let hledám odpověď na otázku, co mám dělat jinak, aby byl můj život právě takový:

Uklizený byt a domácí pohodička, čas na hraní společenských her. Já štíhlá a vždy učesaná, žádné tepláky a staré triko, žádný ledabylý culík a rozmazané šminky. Milé a vychované děti, které se spolu neperou, nehádají, nerozbijí porcelán, nestřihnou se do prstu, nevycmrndají nic,  co nesou z místnosti do místnosti… Můj muž, vždy usměvavý a vońavý, nepolehává na gauči a nepřepíná z jednoho sportovního programu na druhý, naopak, k společenské hře naladí Mozartovu symfonii …

Dvacet let se pokouším zařídit si dokonalý život.

Pročítám rozhovory v časopisech, hledám návod… Jiné ženy to dokáží, proč ne já?

Tak třeba paní X.

čtyři děti a svojí firmičku, vyrábí lampičky. Ručně.

Každé ráno vstává o půl šesté a dvacet minut cvičí.

Pak se osprchuje a natře své dokonalé tělo bio olejem. Na obličej nanese krém, podkladovou bázi, provede kontůrink obličeje, upraví si obočí, zvýrazní tvářenkou lícní kosti a nanese rtěnku.

Přesně v ŠEST hodin budí polibkem svého muže a v kuchyni ho vítá kávou.

Oba milují společná rána.

O půl sedmé vstávají dvě starší děti. Jedno odváží do školy manžel, druhé ona.

O půl osmé je paní X zpátky v kuchyni a peče lívance z pohankové mouky a zpěvem budí  sedmiletá dvojčata.

Najedí se a zacvičí si a v devět jim začíná domácí vyučování….

Učí se do dvanácti, pak si dají zdravý lehký domácí oběd a mají tříhodinový blok výchov – výtvarku, zpěv, občanskou výchovu…

V šest vyzvedává jedno dítě, v tutéž chvíli přijíždí manžel s druhým dítětem.

V sedm usedají společně ke stolu.

Mívají polévku, hlavní chod a desert. Vše domácí.

V osm jsou mladší děti v posteli, v devět ty starší.

Pak paní X vyrábí lampičky, s kterými má velký úspěch i ve světě.

Kolem dvanácté si jdou s manželem lehnout.

Jejich sexuální život je nesmírně plodný a bohatý…

Ráno o půl šesté paní X s úsměvem vstává a cvičí…

Vítá každý den.

Vše se dá zvládnou, musí se jen chtít.

Má spoustu krásných ( reálných !!!) fotek na všech sítích....

 

Nesnáším ji a to ji znám jen z lesklé stránky lifestylového časopisu.

Nejsem schopná probudit se dřív než v osm. Pokud musím, bloudím bytem jako slepá. Se slepenýma očima a županu naruby matlám dva dny starou housku tím, co mi padne pod ruku. Do svačinové krabičky přidám kus rajčete nebo okurky a vím, že svačinu najdu nedotčenou v ideálním případě už dnes večer, v tom horším někde v aktovce tak za tři dny. Mé děti si za kapesné kupují nezdravé chipsy a čokoládové tyčky.

Přesto jsem jediná, kdo má v rodině nadváhu. Cvičím. Většinou si přitom něco natrhnu nebo vykloubím nebo se o něco praštím.

Psaní úkolů je pro mě utrpení.  Představa, že děti neodejdou ráno do školy a že je mám na krku celý den je hrůzostrašná.

Mám taky svojí firmu a nestíhám. Zapomínám na zakázky, pletu si zákazníky a pak jim brečím do telefonu. Stejně tak brečím na finančním úřadě.

 Pokud něco vydělám, okamžitě to utratím.

Když sedím u počítače, zapomínám na to, že vařím. Párkrát už se mi stalo, že obsah hrnce na sporáku vzplál… Až příjezd hasičů mě vtrhl z „práce“ ( přiznávám, občas se ponořím do tajů internetu…).

Manželovi jsem musela slíbit, že nebudu vařit, když není doma.

Mám věčně neučesané vlasy a rozmazané oči. Nevydržím čistá, do pěti minut po obléknutí na sebe něco vyleju, něčím se zapatlám, někde se otřu.

Věčně hledám telefon. Děsí mě ztracené hovory. Zapomínám zavolat zpátky.

Při běhání trpím. 

Nesnáším žehlení.

Chtěla bych bohatší a plodnější sexuální život ( na počet orgasmů, ne počet dětí).

Nemám chuť na sex, pokud nespím minimálně devět hodin v kuse.

Pamatujete si reklamu na Pronto?

Babi, za hodinu jsme doma!

ÓOOh…

Všichni pryč, rodina se vrací…

Mýdlový čistič, to je to co potřebujete …

Snění o vše stíhající dokonalé ženě opouštím, jdu si snít o mém stáří…

K pařící babičce mám stejně mnohem blíž.

http://marcelatobiasova.blog.idnes.cz/c/492124/vemte-muze-na-burlesku-vyplati-se-vam-to.html

 

Autor: Marcela Tobiášová | čtvrtek 21.1.2016 14:34 | karma článku: 35,49 | přečteno: 3753x
  • Další články autora

Marcela Tobiášová

O pinďourech a pipinkách

4.6.2018 v 10:38 | Karma: 34,71

Marcela Tobiášová

Už jsi máma?

25.4.2018 v 8:19 | Karma: 34,62

Marcela Tobiášová

Pěstuju rozmazlené smrady

11.1.2017 v 14:17 | Karma: 42,96

Marcela Tobiášová

Děti na odpis - Duch Vánoc

17.12.2016 v 14:12 | Karma: 37,14

Marcela Tobiášová

o M

15.9.2016 v 14:46 | Karma: 39,92

Marcela Tobiášová

Děti na odpis II

6.9.2016 v 14:23 | Karma: 40,83

Marcela Tobiášová

Ještě že nejsem lesba

18.7.2016 v 9:20 | Karma: 36,91

Marcela Tobiášová

Děti na odpis

26.5.2016 v 14:06 | Karma: 42,76

Marcela Tobiášová

A zase od začátku....

3.5.2016 v 23:17 | Karma: 32,59

Marcela Tobiášová

Dvojče Vašíka Kleuse

11.4.2016 v 12:28 | Karma: 28,59

Marcela Tobiášová

Vanilka a ostatní

2.3.2016 v 14:38 | Karma: 40,01

Marcela Tobiášová

Ano, dejte jim ty peníze

26.1.2016 v 19:21 | Karma: 25,10
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....