Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak vychovat ženu

Můj muž je věčný optimista. Zatímco mně už dávno došlo, že ho musím brát takového, jaký je, on stále doufá, že některé mé zvyky, vlastnosti a chutě předělá.

Tak například: miluju lehkou colu. Vím, že jsou v ní uměliny a taky jsem slyšela o tom, že se s ní dá výborně čistit třeba wc a umím si představit, co dělá s mým žaludkem a opravdu to nepotřebuju opakovat, kdykoliv si ji koupím. Jenže můj muž to nevzdává. Došlo to tak daleko, že si ji schovávám a piju jí tajně.

S tím souvisí další věc, kterou by můj muž chtěl, abych dělala průběžně a já vůbec nechápu, jaký to má smysl, je chození ke kontejneru skoro tak často, jako pro rohlíky. Třídíme odpad. Na chodbě mám ozdobnou krabici na plasty, sklo a na papír. Vynáším je, až když jsou plné. Hlava naší rodiny, kdykoliv jde s prázdnýma rukama po chodbě, hrábne do krabice a něco vynáší. Po pár kouscích. Nejčastěji lahve od coly...

Uznávám, že jsem chaotická a zapomnětlivá a bordelář. Opravdu si ale myslí, že když mi bude jednu věc připomínat kolem dokola, tak že na ní nezapomenu?

Například daně. Můj manžel odevzdává daňové přiznání hned první den. Pak celou dobu prudí, kdy že to udělám já. Rok co rok. Zatím dosáhl jen toho, že jsem ho letos už ani nevnímala. Je přece dost času ... Odevzdala jsem ho přesně čtyři dny po termínu.

Peníze jsem měla na účtě dřív než on.

Další věc, která mého muže dokonale rozhodí je, když dojdou žvýkačky v autě. Ale pozor - on moc nežvýká. To já. Můj milovaný dostane chuť pravidelně ve chvíli, kdy je krabička prázdná. Jak to dělá? Má snad nějaký radar? Kontroluje v noci tajně obsah krabičky, aby mi ráno ve chvíli, kdy sednem do auta, jen tak mimochodem řekl: " Podej mi prosím žvýkačku? "

Každý den se najde tisíc věcí, které by na mně rád změnil. Mám po celém bytě roztahané knížky a časopisy. Při vaření mám bordel v kuchyni. Dělám sto věcí najednou a na žádnou se pořádně nesoustředím. Vařím v jeho pyžamu. Nechávám klíče od domu v zámku - zvenku. Chodím naboso, když je zima. Jím v posteli bábovku a drobím. Zapomínám, komu jsem co slíbila, kam máme kdy jet a kdo kdy přijede k nám.

Někdy si říkám, jak je možné, že si vybral právě mě. Opravdu si nechal zamotat hlavu a mé drobné nedostatky přehlédl? A opravdu stále věří tomu, že mě předělá?

Vzdá to někdy?

 

Autor: Marcela Tobiášová | středa 28.5.2014 13:11 | karma článku: 27,48 | přečteno: 3820x
  • Další články autora

Marcela Tobiášová

Šest týdnů ve Španělsku

Ráda bych se připomněla těm, kteří mě četli. Nepřestala jsem psát, jen píšu jinde - mám svůj blog bez reklam a v prostoru, který je jen můj. Budu ráda, když nakouknete a třeba mi i napíšete.

10.2.2020 v 14:37 | Karma: 8,47 | Přečteno: 702x | Diskuse| Ona

Marcela Tobiášová

O pinďourech a pipinkách

Jestli Zbojníka poté, co přišel k nám, něco zmátlo, tak to, že žena(já) má stejná práva jako muž(můj). Tedy, že mám svoje peníze, řídím auto, přepínám televizi a rozhoduju o tom, co budeme dělat.

4.6.2018 v 10:38 | Karma: 34,71 | Přečteno: 3550x | Diskuse| Osobní

Marcela Tobiášová

Už jsi máma?

Beruška a Zbojník, děti, které máme v pěstounské péči, mají svou rodinu. Skoro každé dítě, které je u nás v systému náhradní rodinné péče, rodinu někde má. Celé měsíce, zatím co jsme děti měli v přechodné pěstounské péči, jsem si

25.4.2018 v 8:19 | Karma: 34,62 | Přečteno: 2791x | Diskuse| Společnost

Marcela Tobiášová

Děti na odpis:Konečná (?)

Zbojník a Beruška v Dětském domově. Jasně, že bych to nikdy nepřipustila. Nedovolila. Nedokázala bych je poslat do děcáku. Můj muž si byl jistý,že se rodina najde. Žádné A co když. O jiné variantě než předání do nové

13.9.2017 v 8:00 | Karma: 46,32 | Přečteno: 12950x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Děti na odpis - do roka a do dne

Slyším : „Máme pro ně vytipovanou rodinu“, a na několik vteřin mi přestává bít srdce. Je to tak pokaždé a pokaždé mě to píchne úplně hluboko vevnitř. Je to dobrý konec, potvrzení smysluplnosti mé práce, je to radostná zpráva.

5.6.2017 v 23:16 | Karma: 44,17 | Přečteno: 11954x | Diskuse| Občanské aktivity
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Křičte a chovejte se jako racek. Chlapec vyhrál soutěž v imitaci vřískotu mořských ptáků

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...

Izraelský ministr Ben Gvir měl nehodu, auto po nárazu skončilo na střeše

26. dubna 2024  19:04

Izraelský ministr národní bezpečnosti Itamar Ben Gvir měl autonehodu ve městě Ramla ve středu země....

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....