Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jsem sebestředná a samolibá hvězda.

Včera jsem měla hvězdný den. Byla jsem fotit pro média. Tedy, fotili mě. Jako hvězdu.

Ve čtvrtek jsme předali Hrozinku. V pátek jsem truchlila. Taky jsem prala a vytírala a vařila a zírala do počítače a laškovala s VK ( ne Václavem Klausem ) a upekla buchtu. V sobotu jsme jeli na školení a mluvili s budoucími pěstouny a odpoledne k nám přijeli naši přátelé, pěstouni současní. V neděli jsem spala do desíti a pak jsem rychle začala vařit oběd, na který jsme pozvali rodiče Džefriho. Přijeli ve chvíli, kdy kuchyń vypadala jako po výbuchu, karlovarský knedlík se nevešel do hrnce, játrové knedlíčky se rozpadaly a maso bylo tvrdé jako beton - asi stará kráva. Džefri je nádherný a rozkošný a taky pěkný prudič, umí se krásně vztekat a krásně smát a tak jsem si ho mazlila a maso v troubě začalo prakticky hořet a můj manžel kroutil hlavou a říkal no, jo, to je prostě Marcela. A když odjeli, tak jsem brečela, protože mi bylo smutno, protože bych chtěla mít byt plný dětí a chtěla bych, aby ty naše nerostly a aby tu s námi byla Pavla a můj muž říkal Tobiášová neřvi a a poď ke mně, máš nějaké manželské povinnosti a tak jsem šla a splnila je ( na jedničku, jak jinak) a pak bylo najednou pondělí ráno a autobus do Prahy mi jel za čtyřicet minut. Stihla jsem si umýt vlasy a vyčistit zuby a to bylo všechno, koneckonců pravá hvězda se nemusí nijak líčit, vždycky vypadá dobře.

Vizážistka mi říkala, že mám krásnou pusu a krásné vlasy a nanesla na mě asi tunu různých líčidel a stylista mi oblékl šaty, do kterých by se sama opravdu nenavlékla, takové bílo modré květované a já se koukla na cenovku a říkala jsem si, no jo, jsem opravdu důležitá. Stylista je zapnul a já nemohla dýchat. Fotograf si na mně dělal nějaké světelné testy a někdo mi upravoval vlasy a stříkali na mě lak a taky mi najednou nějaké slečna lakovala nehty a jeden mladík mi obouval vysoké boty asi o dvě čísla menší než mé nohy....

Všechno to trvalo strašně dlouho a já si vzpomněla na sobotu, jak u nás byla Verča s čerstvě narozeným odloženým miminkem a Radka s chlapečkem, který v jejich rodině začal ve svých dvou letech po týdnu konečně chodit, a taky na Lenku, ti teď mají kluka pětiletého, nemá zoubky a bojí se chodit na záchod a maluje jenom černou barvou a hlavou mi běhaly další příběhy dětí, které zažily za svých pár let života víc bolesti a strachu než my shromáždíme do důchodu a fotograf říkal, ať se přirozeně směju a  pustil hudbu a pak mi nasadili uši.

Ano, uši. Takové ty mickymousí.

To abych náhodou nezapomněla, že i když mě fotí jako hvězdu, i když mě pozvali do rádia a možná se mnou udělá rozhovor dokonce i  televize, o mě vůbec nejde. A že se nic nesmí brát úplně vážně. Ani hvězdná kariéra.

Mám to štěstí, že můžu dělat to, co mě opravdu baví. Snad jsem dostala i trochu toho talentu, abych zaujala ty, které by jinak třeba ani nenapadlo, zamyslet se nad tím, jak žijíí děti, které neměly štěstí na rodiče.

Ale ano, jsem sebestředná a samolibá. Dělá mi radost, když mě chválíte. Ráda se líbím. Nestydím se za své lojovité boky (jak trefně poznamenal jeden diskutující nad mými fotkami).

Jo jo, užila jsem si to, být za Hvězdu - a teď zpátky na zem. Krásné pondělí !!!

 

Autor: Marcela Tobiášová | úterý 18.2.2014 13:50 | karma článku: 25,92 | přečteno: 3325x
  • Další články autora

Marcela Tobiášová

Šest týdnů ve Španělsku

Ráda bych se připomněla těm, kteří mě četli. Nepřestala jsem psát, jen píšu jinde - mám svůj blog bez reklam a v prostoru, který je jen můj. Budu ráda, když nakouknete a třeba mi i napíšete.

10.2.2020 v 14:37 | Karma: 8,47 | Přečteno: 702x | Diskuse| Ona

Marcela Tobiášová

O pinďourech a pipinkách

Jestli Zbojníka poté, co přišel k nám, něco zmátlo, tak to, že žena(já) má stejná práva jako muž(můj). Tedy, že mám svoje peníze, řídím auto, přepínám televizi a rozhoduju o tom, co budeme dělat.

4.6.2018 v 10:38 | Karma: 34,71 | Přečteno: 3549x | Diskuse| Osobní

Marcela Tobiášová

Už jsi máma?

Beruška a Zbojník, děti, které máme v pěstounské péči, mají svou rodinu. Skoro každé dítě, které je u nás v systému náhradní rodinné péče, rodinu někde má. Celé měsíce, zatím co jsme děti měli v přechodné pěstounské péči, jsem si

25.4.2018 v 8:19 | Karma: 34,62 | Přečteno: 2789x | Diskuse| Společnost

Marcela Tobiášová

Děti na odpis:Konečná (?)

Zbojník a Beruška v Dětském domově. Jasně, že bych to nikdy nepřipustila. Nedovolila. Nedokázala bych je poslat do děcáku. Můj muž si byl jistý,že se rodina najde. Žádné A co když. O jiné variantě než předání do nové

13.9.2017 v 8:00 | Karma: 46,32 | Přečteno: 12950x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Děti na odpis - do roka a do dne

Slyším : „Máme pro ně vytipovanou rodinu“, a na několik vteřin mi přestává bít srdce. Je to tak pokaždé a pokaždé mě to píchne úplně hluboko vevnitř. Je to dobrý konec, potvrzení smysluplnosti mé práce, je to radostná zpráva.

5.6.2017 v 23:16 | Karma: 44,17 | Přečteno: 11954x | Diskuse| Občanské aktivity
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Za napadení na koupališti v Dubí dostali tři muži až čtyřleté vězení

23. dubna 2024  10:45,  aktualizováno  11:41

Okresní soud v Teplicích poslal do vězení tři ze šesti obžalovaných v případu napadení mladíka na...

V Letech otevřeli památník holokaustu Romů a Sintů. Za války tam stál koncentrák

23. dubna 2024  9:59,  aktualizováno  11:30

Muzeum romské kultury otevřelo dnes Památník holokaustu Romů a Sintů v Čechách v Letech na Písecku....

Kolegu lídra kandidátky AfD zadrželi, dával Číně informace z europarlamentu

23. dubna 2024  8:38,  aktualizováno  11:30

Německá policie zadržela v noci v Drážďanech spolupracovníka Maximiliana Kraha, lídra kandidátky...

Wagnerovec po návratu z fronty rozřezal ženu, kufr s ostatky vyhodil z okna

23. dubna 2024  11:26

Rusko se v souvislosti s návratem vojáků z ukrajinského bojiště potýká s narůstající kriminalitou....

  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....