Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Hodinová manželka

Napadlo mě to ve chvíli, kdy jsem si četla časopis Vyrovnaný život. Článek o tom, jak přibývá lidí, kteří se rozhodli žít sami. Abych řekla pravdu, patřím k nim.

K čemu vlastně potřebujeme muže? Samy se umíme uživit, řídíme auta, kupujeme si domy. Viděli jste v poslední době některé erotické pomůcky pro ženy? Znáte snad nějakého chlapa, který vydrží vibrovat šest hodin v kuse?  A klidně přitom studit nebo hřát a třeba i blikat, podle toho, co si přejete? Nebo třeba Venušiny kuličky, které v klidu jen tak tlačí a při pomalém pohybu se začnou hýbat, kmitat, dokonce rotovat a čím se rychleji hýbete, tím víc se jejich kmitání zvyšuje ... no, může tohle s ženským tělem dělat nějaký chlap?

Já vím, muži nejsou jenom na vydělávání peněz nebo sexuální hry. Taky je občas potřebujeme na praktické věci, třeba výměnu oleje v autě, opravu kapajícího kohoutku nebo přestěhování těžké skříně. Jenže už i o tyto ženské potřeby je postaráno. Objednat si muže, který Vám v bytě opraví, co je potřeba a neremcá u toho, dokonce se i usmívá, je dneska úplně normální.

Ale co ti muži,kteří žijí sami? Jasně, o sex mají postaráno. Ale co to ostatní? To, co nabízí muži správná žena?

Byl to okamžitý nápad, ani jsem nepřemýšlela, jestli uspěju. Dala jsem si inzerát.

HODINOVÁ MANŽELKA : Dám Vám pocit, že jste šťastný. Postarám se o domácí atmosféru ve Vaší domácnosti. Můžete si mě najmout, kdy budete chtít.

První muž se ozval asi za týden. Dal mi klíče od svého bytu a přál si, abych na něj čekala, až přijde z práce. Seděla jsem na gauči a dívala se na Ulici. Vešel do bytu.

" Ahoj, máme něco k jídlu?" zeptal se.

" Ne, nestlihla jsem nakoupit."

" Tak si objednáme čínu?"

" Ty nevíš, že čínu nemám ráda?"

" Tak co by sis dala?"

" Nic, držím dietu a neruš mě, vídíš, že se dívám na televizi."

" Tak já jdu za klukama," řekl a třísknul dveřmi. Pak jsem měla podle jeho pokynů počkat dvacet minut, až skončí seriál a začít mu volat na mobil a chtít, aby už šel domů. 

Pokud se Vám to zdá zvláštní, nedivte se. Pán byl půl roku rozvedený a občas se mu zastesklo po jeho bývalé ženě. Tak jsem měla za úkol připomenout mu ji ... 

Můj druhý zákazník byl pohledný, hodně bohatý muž. Uháněla ho spousta ženských a on se bál, aby nepodlehl. Proto si mě najal. Slušně mi platil a tak jsem ai mohla krásně užívat. Zajistila jsem uklízečku, kuchařku, žehlící službu. Vždycky, když přišel domů, čekala jsem na něj v dokonale uklizeném bytě a u prostřeného stolu. Vyprávěla jsem mu, jak jsem byla na manikůře, v posilovně, na golfu, co říkala Eva a co Iveta. Poslouchal mě, najedl se a pak šel spát, protože byl unavený. Jednou za týden jsem mu jeho zaneprázdnění vyčítala. Chtěla jsem, aby se mi víc věnoval. Aby se mnou šel třeba na diskotéku. To se mi pak dal svojí prémie, abych si koupila něco hezkého na sebe.

Bohužel jsem o něj přišla. Jedna z jeho obdivovatelek ho přesvědčila, že mu bude lepší ženou než já. No, třeba se někdy ještě ozve. 

Na Štědrý den si mě najala maminka pětatřicetiletého počítačového experta. Chtěla si po letech užít Vánoce podle sebe, jen se svým mužem, bez jejich syna. Dokonce mu i koupili byt. Chtěla, aby se kluk začal rozhlížet kolem sebe a našel si manželku. Nevím, jestli jsem k tomu nějak přispěla. Nejdrřív jsem chlapíka donutila jet do obchoďáku, koupit mi dárek. Potom jsme se pohádali u kupování stromečku, on chtěl borovici, já smrček. Při placení vánočních ozdob se ošíval, když jsem mu po bytě lítala s hadrem, tak se čertil a potom,co jsem mu na monitor stříkla Iron, tak na mě dokonce řval. K večeři jsem udělala kapra, kterého on nejí. Jeho maminka mu vždycky dělala řízek, řekl mi. Tak se vrať k mamince, odpověděla jsem mu já. No, a bylo to. 

Na můj zatím poslední kšeft mě taky najala žena, tentokrát manželka. Měla pocit, že jí její muž už vůbec nevnímá. První den si vůbec nevšiml, že místo ní sedím v obýváku já. Přišel domů, ohřál si guláš ( uvařila ho ona), talíř nechal na stole, přepnul si televizi na rybářský kanál a usnul. Druhý den se vše opakovalo, až na to, že jsem uvařila já - rýžový nákyp. Při přepínání televize na program o tichých bláznem mi řekl, ať už takové blafy nevařím. Třetí den jsem mu nachystala talíř s uvařenou červenou řepou. Píchl do ní vidličkou a podíval se na mě.

" Proč mi to děláš?" zeptal se. " Co tě žere?"

" Zkus na to přijít," odpověděla jsem mu.

Prohlížel si mě. " Jsi nějaká divná. Koukám, že si přibrala. Myslíš, že za to můžu já ?" 

Jeho žena neumí křičet, tak jsem to vzala za ní. Ječela jsem na něj, třískala talířema a pak jsem se ( jako) odstěhovala k mamince. Po týdnu si pro ni dojel, přivezl ji i pugét růží.

" Hlavně se už nikdy neměn v tu saň," poprosil jí, když se spolu vrátili domů.

" Uvidíme," slíbila mu.

Mé podnikání se dobře rozjelo. Mám diář plný další dva měsíce. Někdy bývám unavená. A taky trošku smutná. Někdy, ale opravdu jen někdy si říkám, jaké by bylo, někoho mít. Nějakého muže. Jestli to vůbec jde, žít s někým na stálo a nechtít přitom být někde jinde a s někým jiným. Vážně nevím...

Autor: Marcela Tobiášová | pondělí 20.1.2014 13:48 | karma článku: 36,95 | přečteno: 6106x
  • Další články autora

Marcela Tobiášová

Šest týdnů ve Španělsku

Ráda bych se připomněla těm, kteří mě četli. Nepřestala jsem psát, jen píšu jinde - mám svůj blog bez reklam a v prostoru, který je jen můj. Budu ráda, když nakouknete a třeba mi i napíšete.

10.2.2020 v 14:37 | Karma: 8,47 | Přečteno: 702x | Diskuse| Ona

Marcela Tobiášová

O pinďourech a pipinkách

Jestli Zbojníka poté, co přišel k nám, něco zmátlo, tak to, že žena(já) má stejná práva jako muž(můj). Tedy, že mám svoje peníze, řídím auto, přepínám televizi a rozhoduju o tom, co budeme dělat.

4.6.2018 v 10:38 | Karma: 34,71 | Přečteno: 3550x | Diskuse| Osobní

Marcela Tobiášová

Už jsi máma?

Beruška a Zbojník, děti, které máme v pěstounské péči, mají svou rodinu. Skoro každé dítě, které je u nás v systému náhradní rodinné péče, rodinu někde má. Celé měsíce, zatím co jsme děti měli v přechodné pěstounské péči, jsem si

25.4.2018 v 8:19 | Karma: 34,62 | Přečteno: 2791x | Diskuse| Společnost

Marcela Tobiášová

Děti na odpis:Konečná (?)

Zbojník a Beruška v Dětském domově. Jasně, že bych to nikdy nepřipustila. Nedovolila. Nedokázala bych je poslat do děcáku. Můj muž si byl jistý,že se rodina najde. Žádné A co když. O jiné variantě než předání do nové

13.9.2017 v 8:00 | Karma: 46,32 | Přečteno: 12950x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Děti na odpis - do roka a do dne

Slyším : „Máme pro ně vytipovanou rodinu“, a na několik vteřin mi přestává bít srdce. Je to tak pokaždé a pokaždé mě to píchne úplně hluboko vevnitř. Je to dobrý konec, potvrzení smysluplnosti mé práce, je to radostná zpráva.

5.6.2017 v 23:16 | Karma: 44,17 | Přečteno: 11954x | Diskuse| Občanské aktivity
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....