Opustil mě manžel

Vůbec nechápu proč. Jsem dokonalá. Poslední dobou jsem na sobě hodně pracovala. Přestala jsem jíst pečivo, cukry, živočišný tuk.

Z jídelníčku jsem vyřadila všechno, co tělu tak škodí. Vařím pohanku a mořské řasy. Kávu jsem vyměnila za karob, každé ráno začínám horkou vodou s fenyklem.

Poslouchám své tělo. Co mi říká. Například, když mám menstruaci, tak si uvědomuju, že pro mě je tento týden krásnou a spirituální dobou.Tou nejspirituálnější. Nemůžu se v ten čas, kdy mi mé ženství dokazuje, že jsem ženou, věnovat něčemu tak malichernému a ubohému, jako je práce. Můj šéf to nechápal.

Dala jsem výpověď. Nepracuji.Snažím se nalézt sama sebe. Manžel mi nejdřív rozuměl. Podpořil mě a začali jsme plánovat novou etapu našeho života, mé mateřství. Ráda bych rodila doma. Nejlíp do vany. Úplně nejšťastnější bych byla, kdyby u porodu byly mé přítelkyně, Bohyně, ženy.

Když jsem to Petrovi řekla, koukal na mě jako blázen. Pak jsem jela na týdenní spirituální pobyt. Bydlely jsme všechny v jednom velkém domě. Každý den jsme začínaly meditací. Naučila jsem se vnímat své tělo jako krásný nástroj. Očistila jsem si karmu.

Pak jsme pily zelený čaj a říkaly si modlitby. Měly jsme výbornou terapeutku. Hned poznala, kolik bloků v sobě mám. Kolik mužů mi v životě ublížilo. Můj otec, když mi v pěti letech nekoupil Pedro. Můj brácha, který se mi smál, že v noci prdím. Řekl to svým kamarádům a oni mi pak říkali Prdlavka. Můj manžel, když nepoznal, na co myslím. Ta naše terapeutka zjistila, že se můj muž na mě neumí napojit.

"To se musí zlepšit," řekla mi.

Končily jsme hromadnou koupelí v bazénu. Všechny jsme se svlékly do naha a navzájem si říkaly: " Jsi krásná."

Měla jsem problém říct to Jarče, protože má asi sto kilo a vypadala, že nemá pupík ( byl schovaný ve špekách) a taky měla ochlupení až do poloviny stehen, což mě odpuzuje, ale ty zkušenější Bohyně mi vysvětlily, že jsou to jen předsudky. Bylo to magické a když jsme všechny naskákaly do bazénu a zpívaly : " Jsem jedinečná a nádherná," tak mě to úplně dojalo.

Přijela jsem domů a načapala Petra. Měl puštěnou televizi ( ta vysává energii) a jedl párky. Rozzlobil mě.

" Chtěla jsem Tě vzít na tantrickou masáž, aby se naše duše spojily a ty jsi mě konečně pochopil," řekla jsem mu: " A místo toho se hněvám, protože jíš výrobek z masa a ubližuješ své karmě a ...."

Nenechal mě to doříct. Řekl, že toho má dost. Že s bláznem žít nebude. Že byt je zaplacený na měsíc dopředu, pak ať si dělám co chci. Třeba bydlím v lese. Že on se stěhuje.

Odešel. Opustil mě.

Teď tady sedím a přemýšlím proč. Netušíte to náhodou vy?

Autor: Marcela Tobiášová | čtvrtek 21.11.2013 15:00 | karma článku: 49,27 | přečteno: 261549x
  • Další články autora

Marcela Tobiášová

O pinďourech a pipinkách

4.6.2018 v 10:38 | Karma: 34,71

Marcela Tobiášová

Už jsi máma?

25.4.2018 v 8:19 | Karma: 34,62

Marcela Tobiášová

Pěstuju rozmazlené smrady

11.1.2017 v 14:17 | Karma: 42,96

Marcela Tobiášová

Děti na odpis - Duch Vánoc

17.12.2016 v 14:12 | Karma: 37,14

Marcela Tobiášová

o M

15.9.2016 v 14:46 | Karma: 39,92

Marcela Tobiášová

Děti na odpis II

6.9.2016 v 14:23 | Karma: 40,83

Marcela Tobiášová

Ještě že nejsem lesba

18.7.2016 v 9:20 | Karma: 36,91

Marcela Tobiášová

Děti na odpis

26.5.2016 v 14:06 | Karma: 42,76

Marcela Tobiášová

A zase od začátku....

3.5.2016 v 23:17 | Karma: 32,59

Marcela Tobiášová

Dvojče Vašíka Kleuse

11.4.2016 v 12:28 | Karma: 28,59

Marcela Tobiášová

Vanilka a ostatní

2.3.2016 v 14:38 | Karma: 40,01

Marcela Tobiášová

Ano, dejte jim ty peníze

26.1.2016 v 19:21 | Karma: 25,10
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....